Хочеш розсмішити Бога? (freewrite story) (UA)

in Team Ukraine3 years ago

Вчорашня стаття в стилі #freewrite щось в мені розбудила. Можливо, знову буду тішити себе і тих, хто мене читає своїми писульками.

Сьогодні хочу записати свої роздуми на тему випадковостей, ризиків та стресових ситуацій, що виникають внаслідок всього перерахованого.

Не даремно люди придумали вислів: «Хочеш розсмішити Бога – розкажи йому про свої плани». Кожного дня з нами трапляються десятки,сотні, тисячі миттєвих випадкових ситуацій, яким би позаздрив навіть ВБР. (ВБР – великий білоруський рандом, на мою думку це порівняння найкраще передає всю силу випадковості, по крайній мірі ту, що я знаю).


pixabay.com

Кожна, з таких випадкових ситуацій, викликає в нашому організмі міні-стрес (стан, коли мобілізуються наші компенсаторні резерви). Якщо вірити вченим, міні-стреси є корисною штукою. Вони призводять до тренування нашого організму та збільшення запасу компенсаторних сил організму.

Коли я грав в @splinterlands, під час кожної гри я отримував новий міні-стрес. Через 2 роки я зрозумів, що мій організм не справляється з цими стресами. Якщо глянути зі сторони, попередні 2 речення дуже схожі на розповідь людини, що живе в минулому… Маю надію, що це не про мене. Хоча, сам факт того, що я це помітив уже багато про що говорить. І так, повторюсь, щоб зрозуміти наскільки виснажливими в моральному плані можуть бути ігри мені знадобилось біля 2 років.

Два місяці тому я почав вивчати трейдинг криптовалют. Перше що я зрозумів, що трейдинг це одна велика випадковість. Можливо, я слабко вивчив саме питання трейдингу, через що цей процес був для мене суцільною випадковістю. За ці 2 місяці я втратив біля 25% коштів, що запланував використовувати для трейдингу. Завдяки втраті цих 25% я зрозумів, наскільки це ризиковане зайняття, а сам процес відслідковування коливань ціни, коли в тебе відкритий торговий ордер, в десятки разів перевищує рівень стресу від гри в фіналі турніру @splinterlands.

На закінчення я вдячний тим випадковостям, що призвели до втрати 25% моїх коштів виділених на торгівлю. Завдяки цим випадковостям я зрозумів, наскільки стресовим та ризикованим являється трейдин. Саме через це я вирішив, що маржинальна торгівля точно не для мене… Цей абзац є гарним підтвердженням слів мого колеги «С любой фигни можно радоваться» :)
Гарного всім дня!!! До зустрічі в наступних повідомленнях.

"Life is the best "GAME". In this "GAME", there is no place for other games!"

create hive blockchain account

Not got an account yet? Sign up to Hive!

Posted in HIVEUAJoin Team Ukraine Social Media
image.pngJoin the community!image.pngTelegram Chat - Twitter

Sort:  
 3 years ago  

Да это бесполезная трата времени. Рынок чисто спекулятивный....
Как успехи с программированием?


Posted Using Aeneas.Blog

Основы понял и этого хватило, чтобы понять что сечас это не для меня. В общем, пока еще не нашел куда вплеснуть свободное время...

Я довго грався з трейлингом. Зараз закинув. Може спробувати подивитися у бік криптотрейлингу. Uvidíme ))

однозначно успіху. Хоча, тут треба або з головоюв нього поринати, або бути пофігістом.

Саме через це я вирішив, що маржинальна торгівля точно не для мене

Дякувати Богу, що я і не пробувала ))

Хотів би і я так написати:)

Досвід завжди безцінний!

Я думаю, что в заголовке этого поста кроется ответ на то, как можно избежать ошибок. Первое, и основое, не смеши Бога, ищи его волю, а не приноси ему свои идеи)) Вот тебе моя идея, благослови)! Это, не работает, к сожалению, или к счастью. Но, в любом случае, движение от простого к сложному и от малого к большому, очень похоже на Божий план. Двумя словами, ищите Его волю, сложно, но необходимо.

ищи его волю, а не приноси ему свои идеи))

Спасибо (еще бы и путеводитель, шучу. Мысль глубокая, с которой я согласен на 100%!!!) Буду искать...

и я ещё не нашел путиводитель)