Пора ... (photography/art) (UA)

in Team Ukraine3 years ago

Відповідаючи на коментарі, знайшов справжній шедевр, що визвав в мене сильне дежавю. Слова:

“... Просто действуй!”

IMG_20200820_081902.jpg

Разбудили в моих воспоминаниях очень памятную фразу одной девушки, которую я запомнил на всю жизнь:

“Хватит думать, пора делать!”

IMG_20200820_081902_Snapseed.jpg

Сьогодні буду працювати, в основному - виховувати сына. Сьогодні черговий день мужика. Доба, що ми проводимо тільки вдвох. Початок дня вже був багатообіцяючим, але ще все попереду.

IMG_20200820_081902.jpg
IMG_20200820_081902_Snapseed.jpg

"Life is the best "GAME". In this "GAME", there is no place for other games!"

create hive blockchain account

Not got an account yet? Sign up to Hive!

Posted in HIVEUAJoin Team Ukraine Social Media
image.pngJoin the community!image.pngTelegram Chat - Twitter

Sort:  

Останні кілька місяців я живу або стараюсь жити за цим лозунгом. Все життя, перед тим, як зробити навіть якусь дрібницю я багато думала, сумнівалась, зважувала. І енергія йшла впусту. А тепер коли думки "нападають", я собі нагадую: просто роби один крок. А потім думай про наступний.

Дякую за відгук, требай собі ступити на цей шлях, а то, якось непомітно для себе, звернув з нього.