Те, що дорожче за гроші (UA)

in Team Ukraine3 years ago

Сьогодні я розслабився і дозволив собі спати понад 10 годин. Якщо чесно, то це один із перших разів, після студентських років, коли я так розслаблявся. Можливо, велику роль в такому довгому сні відіграло те, що за вікном йшов дощ, який так і запрошував ще, ще і ще раз ще трішки.


IMG_20210314_14355чч5_Snapseed.jpg


Особливо приємно було ніжитись в ліжку обіймаючи сина. В більшості випадків, я сплю окремо. Але, так сталось, що уже 2 день ми спимо разом.


IMG_20210314_161336.jpg


На ці вихідні я з сином поїхав до своїх батьків. Дружина залишилась вдома вирішувати деякі питання, які крім неї ніхто не може вирішити. Дякую рідним, які насолоджуються спілкуванням з сином, даючи мені можливість закінчити деякі мої онлайн справи.


IMG_20210314_143555.jpg


Я планував прокинутись сьогодні мінімум на 3 години раніше, ніж прокинувся, щоб встигнути перечитати ті повідомлення, що я залишив для себе у відкритих вкладках. Вийшло все інакше, я проспав усі 3 будильники на своєму смарт годиннику.


IMG_20210314_161309.jpg


Коли постав вибір між продовжити насолоджуватись обіймами сина чи пробудженням і роботою. Я вирішив, що ніякі гроші світу не зможуть повернути мені ці обійми у цей унікальний момент. Можливо я і втратив кілька доларів, можливо десятків доларів потенційно зароблених грошей, зате я гарно відпочив і насолодився моментом, який уже ніколи не повернеться на зад.


IMG_20210314_142337.jpg


Моєму сину уже біля 5 років (5 виповниться в червні) і він стає все більш самостійним. Відчуваю, що я буду мати ще небагато часу і можливостей поніжитись так, як сьогодні. Саме тому, ці унікальні моменти значно дорожчі за будь-які гроші.


IMG_20210314_142356.jpg


Гроші ж можна заробити пізніше. Наприклад, це повідомлення я пишу поки син саджає із дідусем кілка квасолин у стаканчик із землею для розсади. Правду кажуть, що всьому свій час. Є час відпочивати і є час працювати. (Пишу, щоб не забувати про це.)


All photos were taken with the camera of the phone Xiaomi Redmi Note 7 and processed in the graphic editor Snapseed.
Всі фото зроблені за допомогою камери телефону Xiaomi Redmi Note 7 і оброблені в графічному редакторі Snapseed.



Link to vote for @cranium as a witness

Useful link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna | WhiteBIT
Cryptogames
Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg


Sort:  

Ухты, какие вы большие)))) Привееееет!)))

ПриветЫ!!!

Рад видеть/читать. Да, мі уже ого-го. Как Вы?