Уміння чекати (UA)

in Team Ukraine3 years ago

The English version of the article

Привіт друзі. Вже не одноразово я повторював, яким важливим в сьогоднішньому світі є навик уміння чекати. Сучасний ритм життя все більше наштовхує нас до невротизації наших бажань і змушує нас хотіти все і відразу. Бувають такі моменти, коли бажання отримати все і зараз настільки велике, що за ним зовсім не помічаєш, що це не твоє бажання, а банальна установка зі сторони. Нав’язане нам бажання купити зовсім непотрібні нам речі чи зробити якісь непотрібні та безцільні дії.


IMG_20210131_111450.jpg


Особливо актуальним вміння чекати стає в крипто валютному світі. Часом, дуже важко притриматись якоїсь, заздалегідь обраної схеми дій, і виникають раптові бажання вчинити імпульсивні дії. Після декількох років досвіду та розуміння того, що на ринку завжди є валотильність я нарешті перестав постійно купувати на максимальних цінах і продавати при різкому зниженні. Зараз я все купую на максимальних цінах і продаю при різкому зниженні тільки час від часу. А це уже не аби який успіх :)


Перечитавши останні зміни по грі Exodegame я зрозумів, що деякі свої продажі я зробив м’яко кажучи – завчасно і зараз – саме той час, щоб трішки відкоригувати свою колоду. З іншої сторони, не так уже і просто чекати цілий рік тих чи інших змін і більш-менш реалізованого геймплею. Враховуючи всі ризики, думаю, що я все ж таки вдало вичекав можливості, хоча деякі із активів я б все таки був би радий повернути і не продавати. Що ж, в мене ще залишається можливість купити їх повторно, якщо очікування від гри все ж таки реалізуються.


І на завершення, прошу вибачення за те, що ви перестали отримувати від мене зворотній зв’язок у звичному обсязі. Травень обіцяє бути досить насиченим на різні події, тому часу на звичну велику кількість коментарів майже не залишається. Хоча, я намагаюсь оперативно відповідати на всі коментарі до мого повідомлення і підтримувати усіх, хто дарує мені зворотній зв'язок. Дякую всім за увагу.



Link to vote for @cranium as a witness

Useful link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna | WhiteBIT
Cryptogames
Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg


Sort:  

А заставочка цікава однако...

Фото зі старого, забутого кладовища. Майже всі сліди зникли, залимшилось декілька хрестів.

Так, весною і влітку на блогінг залишається дуже мало часу, особливо у тих, хто в селі, грядочки там засадити, сад почистити треба, теплицю скрутити))

100% Навіть тривалість темної частини доби проти того, щоб займатись чимось, що не на вулиці.