Факультет тік ток

in Team Ukraine3 years ago

Зустрічаю вже п'ятий день цю картинку всюди, вже не витримала, перевірила що воно таке


Таки й справді, в університеті культури та мистецтв вперше в Україні та всьому світі з'явився факультет тік ток.

Ясна річ, вони наткнулся на шквал критики, насмішок і завкртілося.
Але, якщо розібратися, то чого б і ні.
Я навчалася на факультеті міжнародної економіки, отримала загальні поняття з предмету жодної корисної навички а Розуміння хто ти у житті.

Не знаю що там в них за програма, але мережа тік ток дуууже популярна з максимально великим віковим охопленням.
Це не просто площадка з челенджами, а велика таргетингова машина.
Що там казати - моя бабуся, 76 років на хвилинку, кожного ранку закидує мені відосик з тіктоку😎🤟
Я його після цього і собі встановила.
І не вмію ще так круто монтувати ті відео.
Критикувати завжди легко, але цього разу критика, як на мене, недоречна