Покупка шапки.

in Team Ukraine3 years ago

Ми часто не звертаємо увагу на дрібниці і проходимо повз. Нас турбує зарплата, пенсія, ціни та комунальні послуги. Але саме дрібниці змінюють нашу Україну🇺🇦
25.02.2021 ми вийшли на прогулянку, хоча пішохідний тротуар був не гарної якості для поїздки на інвалідному візку👨‍🦽. Потрібно було придбати мені нову теплу шапку. Тому пішли до ТРК "Квадрат NEO", що знаходиться на бульварі Перова 36. Всередині зайшли до бутіка "Maltina".
За своє життя, таке відношення до себе, відчув і побачив вперше. Продавцем була жіночка. Вона відразу почала пропонувати різного виду та розміру шапки. Але не це було основним моментом. Ця жіночка сама приміряла мені головні вироби: вдягала і питала, як мені? Без огиди, без відрази, без приниження до особи з інвалідністю. Саме цей, маленький на перший погляд момент, вразив мене.
20210226_105709.jpg
Може це дрібниця для когось, але толерантне відношення та ставлення до таких осіб, як я👨‍🦯👩‍🦯🧑‍🦯👨‍🦽👩‍🦽🧑‍🦽 Зміни відбуваються в нашій країні. Потрібно просто розпочати звертати на них увагу😇