Перемога за нами

img_0.6985594857939067.jpg

Сьогодні 73-я доба повномасштабного Російського вторгнення до нас,до нашої рідної України. 73-я доба війни. Війни у 21 -му столітті... Хто б коли міг таке допустити навіть у думках. На календарі вже травень,тепло,цвітуть дерева,а у багатьох українців в думках і серці той самий лютий... Місяць,самий коротший,саме той,у якому ми всі мріяли,будували плани на весну,літо...

img_0.1867093711415386.jpg

Ми не просили нікого нас "спасать". Але ото одне бункерне кончене старе х@йло вирішило по іншому. З-за одної падлюки здригнувся увесь світ. І дуже прикро,що майже усі мої друзі, куми,найрідніші моєму серцю люди зараз розкидані по світу. І тут погляди розділилися. Більша частина не повернеться вже на батьківщину. Я,звісно ж, розумію,що перемога за нами. І знову почнуть літати літаки... Та наші зустрічі,які вже будуть не міжрегіональними,а міжконтинентальними. Вони будуть вже інші,та все рідше, якщо взагалі будуть...😭 І від цього в мене розривається серце.💔
Але знаєте що я хочу вам сказати? Я працюю у крамниці, де дарують людям свято і віра наших людей та позитивний настрій наших клієнтів,дає мені неймовірну надію,що Перемога вже близько. Коли минув місяць війни і я вирішила,що треба виходити на роботу,багато людей мене питали-"Та кому зараз потрібні кульки?" А я відповідала ,-" життя триває,дітки народжуються..." І знаєте,я була права на всі 1000%. Минулого тижня в нас була доставка на весілля. Так,саме тоді,коли над головами літають ракети,наш незламний народ, створює нові,крепкі, люблячі сім'ї. Два тижні тому в Одесі народилися двійнята👩‍❤️‍👨, хлопчик і дівчинка. І саме у нашій крамниці,щасливий батько купував кульки🎈,щоб зустріти з пологового будинку своїх найрідніших.
Сьогодні, перед тим ,як здійснити доставку,було зроблене це фото. Ми їхали вітати з днем народження чиюсь донечку,любу матусю...

img_0.6999511902027706.jpg

Так що я більше ні на мить не сумніваюся у нашій перемозі. Віримо у наших хлопців💪 із ЗСУ,молимося за них і пам'ятаємо, що Україна понад усе🇺🇦! Вірю,що дуже скоро весь цей жах закінчиться,ну і чекаю до себе за "переможними" кульками. Накриємо стіл на усю Дерібасівську і будемо святкувати перемогу нашого незламного народу.

Sort:  

Дякую за гарний настрій та оптимізм!

В Одесі без цього ніяк😉

Спасибо за пост!❤

Всегда пожалуйста 🥰

Congratulations @fairy-of-comfort! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 200 upvotes.
Your next target is to reach 300 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @fairy-of-comfort.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more