Saturday Photo Digest: теплі спогади у фото тижня

in Team Ukraine2 years ago

Привіт, друзі!
Здавалося б, учора була субота... А вже минув цілий тиждень. Літо пролетіло як один день, на прощання на вушко прошепотівши легеньке "Па!". А відтак чітко за розкладом прийшла з першими холодами календарна осінь. Утім, тепло останніх сонячних днів серпня лишилося приємним спогадом у фото.

У понеділок зранку мій улюблений парк Тараса Шеченка, яким я люблю прогулятися по дорозі до офісу, зустрів мене яскравими кольорами клумб, які я ще тут не виставляла. 🙂

У вівторок навпроти метро Золоті Ворота, немов на лінійці, ширенгою вишукувалися електроскутери. "Своєрідна репетиція до 1 вересня", - подумала я. І клацнула їх собі на смартфон, бо сподобався сам ракурс.

А в останній вечір серпня неочікувано для себе виявила, що за нашим парканом з боку гостьового будиночка росте соняшник. На заході сонця він наче ліхтарик відсвічував останнім теплом минаючого літа. Ех...

Першого вересня, аби не встрягти в довжелезні затори на в'їзді в Київ, вирішила скористатися приміським транспортом. У салоні марштрутки позаду мене нікого не було, тож я спонтанно вирішили зробити селфі, хоча роблю таке дуже рідко.

Цього ж дня завітала в улюблену книгарню "Є" на Лисенка, 3.

Нарешті купила собі книгу "Хліботерапія. Вдумливе мистецтво випікання хліба" Полін Бомон, яку не могла ніде замовити онлайн, а тут вона була в наявності. Уже почала читати. 📖

І наостанок фото не з моїх клумб, а ось ця Київська диковинка. Навіть не знаю, що це таке: чи то велетенський декоративний соняшник, чи якась мальва-мутант. Але виглядає стильно.

Приєднуйтеся до чудової ініціативи "Суботній фотодайджест" від
@shady, діліться своїми приємними емоціями, думками і фото, зробленими впродовж тижня. Бо позитивне мислення мотивує, додає нам сил та енергії.

Усім гарної неділі. Па!

Sort:  


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @ua-promoter ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.