Атака титанів

in Team Ukraine3 years ago

Ох, скільки різних фільмів, серіалів та дорам я передивилася. Почала останнім часом навіть передивлятися деякі. І зовсім недавно моя подруга затягнула мене у світ аніме. І почала я пізнання з аніме "Атака титанів".
Чесно було важко звикнути до 2D героїв, але сюжет мене настільки затягнув, що я й не помітила, як подивилася всі серії, що є.

IMG_2529.JPG
https://pin.it/3uMaTG2

Дії відбувається у світі, де людство живе всередині міст оточених величезними стінами, що захищають їх від гігантських людожерних гуманоїдів, яких називають Титанами; історія в основному розвивається навколо Ерена Єгера, який поклявся знищити Титанів після того, як вони призвели до руйнування його рідного міста та смерті матері.

IMG_2530.JPG
https://pin.it/2Fqh87j

Сюжет затягує та інтрегує. Багато цікавих та неочікуваних поворотів, а довжина серій - 20 хвилин, я інколи не помічала, що подивилася серій 10 поспіль, бо не могла відірватися.
Тому раджу почати з цього аніме. Легке та не об'ємне, але багато крові та видовищ, іноді буває моторошно.