Антидепресивний вересень

in Team Ukraine4 years ago (edited)

IMG_20200729_214627.jpg

Кінець мандрів, свободи, тепла.
Пам'ятаю це багаторічне відчуття смутку вкінці серпня, в кінці канікул.
Хоча у школі я була чемною дівчинкою та відмінницею, навчання як такого не боялась. Лише розпорядку, режиму і рутини. А згодом багато років працювала вчителькою.
Цього року я кинула роботу вчителя, а отже 1 вересня втратило для мене колишній сенс... Просто перший календарний день осені.

IMG_20200924_180147.jpg

Неймовірно тішуся, що цьогорічний вересень приніс нам... літо, якого так бракувало у червні-липні.

IMG_20200919_183250_HDR.jpg

Проте кілька днів тому почалася справжня дощова осінь... Як же врятуватися від смутку?
Коли дощить, люблю читати і писати... Роздумувати і планувати. Будувати сценарії майбутніх виступів і писати маршрути мандрівок. Ну і звісно спати... У мене є чудові вчителі правильного проведення часу у дощ!

IMG_20200522_004143.jpg

Коли дозволяє погода, люблю гуляти у моєму лісі і подорожувати, доки по-справжньому не похолодає... Збираю враження, як зернини, щоб потім поділитися з вами.

IMG_20200929_112006.jpg

Зараз не час на депресію, адже саме цієї осені я почала вести блоґ на Hive і маю море ідей, які помалу щодня втілюю...
І навіть те, що я застудилась, не впливає сильно на мій настрій. Отож, ця осінь для мене як антидепресант!
Бажаю всім щедрої, цікавої і максимально теплої осені у всіх значеннях осені. Нехай вона стане порою нових знайомств, відкриттів і звершень.

IMG_20200924_165821_HDR.jpg

Sort:  

"...Хоча у школі я була чемною дівчинкою та відмінницею, навчання як такого не боялась. Лише розпорядку, режиму і рутини... "--- це наче про мене )
До речі цього року 1 вересня ми оголосили Днем Свободи :) Ми ж тепер хомскулери )))

А ось це взагалі круто!!! Дуже цікаво було б поспілкуватися вживу про домашнє навчання... До речі, у тебе десь був допис на цю тему, а от де? Забула:)))

Красива природа, красиві коти, красива ви! Дякую за порцію натхнення та гарного настрою 🙂

Congratulations @lilideleopolis! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 50 replies. Your next target is to reach 100 replies.
You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 1250 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - Introducing the Power Up Helper!
Hive Power Up Day - Let's grow together!