Листопад, що зігріває (UA)

in Team Ukraine2 years ago (edited)

Я відчуваю радість.
Відчуваю, що щось змінюється не лише на гірше, а й на краще. На гірше змінюється ситуація у світі. Ми починаємо жити в "Еквілібріумі". Я таки хочу переглянути цей старий добрий фільм-антиутопію. Та нині не хочеться про це.

CollageMaker_20211122_151459728.jpg

А добре те, що я змінююсь.
Моє життя в селі допомогло мені стати більш структурованою і організованою. І дало мені ресурс. Вчора у нас був квартирник, черговий (третій?) зі серії "Листопад на Листопадній". Ну і взагалі, такі посиденьки я влаштовую з 2012 з допомогою хороших і крутих людей.

IMG_20211117_162002.jpg

Тішуся, що прийшли майже всі (99%) із заявлених.
Чи не вперше в житті люди прийшли вчасно! (Так, я впевнена, що це через якісь зміни у мені). Оскільки ми вчасно почали, то і закінчили теж доволі не пізно і тому я не була сильно втомлена. Я радію, що окрім учасників були і слухачі, причому досить багато нових людей. І я відчуваю, що всім сподобалося. Дуже радію, що були моменти, коли я відчувала себе розслабленою і не бігала постійно туди сюди. Такого би ніколи не сталось, якщо б я не провела кілька місяців у місці, де майже немає людей:)

1637591075283-01.jpeg

Якщо чесно, вчора мені було мало вражень. Час пролетів швидко і це означає, що ми хочемо зібратись іще. Знаєте, тут є круті люди. Це не просто самовихваляння з розряду "мамо,нас люди хвалять..."
Кожен з них заслуговує на окрему розповідь. Можливо, я цим і займусь взимку! А сьогодні я ділюсь із вами двома чудовими відео. Вчора я мало фотографувала, щоб не позбавити вечір якоїсь особливої та магічної атмосфери. Якщо вийдемо на наступний раз за межі квартири, то відповідно і фото та відеозйомка буде трошки професійніша, ніж на смартфон.

А нині насолоджуйтеся піснями моїх друзів-бардів. Вчора у нас була тема осені. (Це вже потім я догнала, що це був також день Гідності і можна було зробити акцент на громадянській ліриці). Віктор Копоть співає про Територію дощу. Для мене він вже є класиком бардівської пісні.

Ярослав Пиж (Алхімік) - це молоде покоління, колись він виступав із різними музикантами, тому має багато псевдо.
Він виконав уперше свою нову пісню про "Осінь" на слова Павліашвілі.
Насолоджуйтеся! Якщо буде ваша реакція у коментарях, то я детальніше розповім про цих та інших хлопців.
Дякую за читання!

Sort:  

Класна ініціатива. Цікаво було б почути про ідею цих квартирників - навіщо збираєтеся, яка аудиторія та з якою метою.

Дякую за відгук та запитання! Обов'язково розповім у наступних статтях:)

Віктор Копоть як завжди неперевершений! Браво!👏👏👏

Дякую за відгук! Я оце придумала написати про нього окрему статтю, але виявилося що у нього зовсім мало відео у ютубі:( Так що слід буде цим зайнятись. Я дійсно хочу щоб про нього знало побільше людей!

Прикольно)) Я думав, що квартирники вже в минулому)) Мабуть душевна атмосфера)

Так, частково ви праві. Тепер молодь частіше збирається у арт-кафе, бібліотеках. Але квартирники теж трапляються. Зараз це знову актуально в умовах карантину.
Тим більше що саме у квартирі дійсно є затишна та душевна атмосфера і мінімум правил:)

Congratulations @lilideleopolis! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You made more than 1500 comments.
Your next target is to reach 2000 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from Day 18