Разом ми – сила. Допоможемо врятувати життя!/Together we are power (UA-EN)

in Team Ukraine2 years ago (edited)

Сьогодні неділя. Хотілося би звісно постить щось таке веселе та безтурботне... Але
Це сталося ввечері 14 жовтня, саме так, на велике релігійне і державне свято.
У день свят українці часто роблять зло тваринам (це кажу як людина, що сидить у fb у всяких волонтерських групах).

IMG_20211014_215748-01.jpeg

Мій колишній чоловік та його друг поверталися із зустрічі зі Шегині до Львова. В один момент вони помітили щось маленьке збоку на трасі. Зупинилися. Це було крихітне кошеня розміром з долоньку (мою долоньку:))) Вони опитали людей, що живуть поряд, адже дорога йшла через село. Як ви здогадалися, ніхто не визнав кошеня за своє. Швидше за все його викинули з машини.

IMG_20211014_214838.jpg

Отож хлопці його привезли додому. Але тут виникла нова проблема: і в колишнього, і в мене вже є тварини, а в маляти виявилися загноєні очі. Я ще досі живу в селі разом з 4-ма котами, які невакциновані. Не можна кошеня до них...

Часу на роздуми фактично не було. Тому я віднесла його в клініку доктора Маркевича, яка за щасливим збігом обставин є у двох хвилинах ходи від дому. Була ніч, як чудово що там є стаціонар!!! Лікар підтвердив, що є вірусна хвороба, закапав очі (оце на фото малявка вже красива, перед тим я навіть не додумалася її сфоткати, руки тремтіли), дав уколи. Мале має десь місяць, але коли йому дали паштетик, то їло шалено.

IMG_20211014_214826.jpg

Отож, наш курс лікування: 3 уколи в день (антибіотик, вітамін та імуномодулятор), очні каплі, тепло (воно у спеціальній клітці з підігрівом), гарне харчування. Це все коштує 350 грн в добу:((( Мої друзі кошатники не наважаться брати додому хворе кошеня. Тому оптимальний варіант це клініка хоча б на 7 днів.

IMG_20211014_215755-01.jpeg

Для мене це все звісно як грім серед ясного неба. Адже навіть коли я заберу малюка додому, то його слід буде доліковувати і годувати дорогим кормом, воно зовсім мале.
Я собі сьогодні думаю, що Hive це дійсно дар і благословення. Адже кожен з вас може допомогти кошеняті, просто натиснувши upvote. От так чудово! Хочете зробити добро на противагу зла? Я знаю, що хайв - це дуже велика мережа. Ви можете не помітити цей допис, тому наперед прошу вибачення, але я буду теґати людей, які мене часто підтримують, щоб привернути вашу увагу (це одноразова дія).

Dear friends! Please support me and help raise funds for the treatment of a homeless kitten by voting for this post. In a week I promise to write more and give more photos. Now the kitten is in the clinic. (I will explain to my foreign folowers that our state does not help homeless animals. Everything is based on volunteers and zooactivists!!) @ewkaw, @brumest, @qurator, @priyanarc, @adalger, @manorvillemike, @catnet, @cuddlekitten, @ksteem, @sagesigma, @kohsamui99, @jim888, @bartolomee, @olga.maslievich, @bugavi, @darine.darine, @shady,@yetaras,@darynka, @teamukraine

Будь ласка проголосуйте за цей пост або за інші мої пости. Давайте вилікуємо кошеня разом, а можливо і знайдемо йому дім.
Усім дякую за увагу! До зустрічі!

Sort:  
Loading...

Ой, наша котяча мама! Голосую, але і ти зрозумій, що всіх не врятуєш

Звісно що не врятую:( Тільки тих, які на моєму шляху. Ну, в даному випадку на Остаповому:)))

жахлива ситуація. ми так колись виходжували трьох котят, яких теж просто викинули посеред міста. а вони були ще сліпі (( а потім і цуценя прихистили...
тримайтесь і дякую за те що робите! звичайно, всіх не врятуєш, але Ваша робота заслуговує на винагороду!
а особисто я вже морально готуюсь, що на зиму до мене перебереться партія пухнастиків жити. в Одесі зима досить жахлива (((
бажаю, щоб котятко знайшло свій дім якомога швидше!

@scrodinger, щиро дякую за моральну та матеріальну підтримку:)
Хай зима буде якомога теплішою для одеських кошаків, які є окрасою цього міста!

Бажаю щасливої долі малюку :)

Дякую, Олю! Сподіваюся так і буде

Thank you for sharing this amazing post on HIVE!
  • Your content got selected by our fellow curator @priyanarc & you just received a little thank you via an upvote from our non-profit curation initiative!

  • You will be featured in one of our recurring curation compilations and on our pinterest boards! Both are aiming to offer you a stage to widen your audience within and outside of the DIY scene of hive.

Join the official DIYHub community on HIVE and show us more of your amazing work and feel free to connect with us and other DIYers via our discord server: https://discord.gg/mY5uCfQ !

If you want to support our goal to motivate other DIY/art/music/homesteading/... creators just delegate to us and earn 100% of your curation rewards!

Stay creative & hive on!

Thanks for your support ❤️

Читаючи пост, я збирався плакати за бідним кошеням, люди іноді можуть бути жорстокими, але я радий, що він вас знайшов. Треба сказати, що ви такі щедрі і багато зробили для кошеня. Якщо вам щось знадобиться, не соромтеся звертатися до мене за розладом. PriyanArc #5381

Thank you very much for your support!! It's really important for me 💕💕💕

Welcome dear, happy to help a bit though it is almost nothing.

What a cute little thing! Hope you can keep him when he gets better.

@tipu curate 3

@ewkaw @tipu thank you very much for your support!!!!

for the love of all the fluffy little things!

!CATtip 10 CAT

your tip of 10 CAT towards @lilideleopolis was sent successfully

@fraenk @cat.tips thanks for your support ❤️