You are viewing a single comment's thread from:

RE: Request support / Прохання підтримки (EN | UA)

Привіт! Я проголосую. Але може пояснити мені та іншим чайникам, хто такий свідок і що таке нод? Бо я читала ваш попередній пост, але мало що зрозуміла. (Якщо десь можна почитати про ці нюанси, то скиньте будь ласка посилання!!!)

Sort:  

Я спробую коротко пояснити (не знаю де можна почитати),

Нода - це певна послідовність програмного забезпечення на якій зберігаються усі транзакції (записи про всі дії) блокчейну. Для того, щоб всі дії зберігались, потрібно щоб ці ноди працювали безперестанно у великій кількості копій (минімум 21) (я зараз на 146 місці, тобто в хайва точно є понад 200 таких нод).

Ті люди, що тримають увімкненими сервери, де розміщені ноди називаются witness (свідки), за кожен підписаний ними блок вони отримують винагороду у вигляді нарахування певної кількості HP (не можу дочекатись, щоб підписати хоча б один блок і дізнатись скільки, приблизно десь 0,29 HP). Чим більше HP у людей які проголосували за свідка - тим вище його місце в рейтингу і тим більше транзакцій він може підписати своїм програмним забезпеченням.

Бліьшість користувачів, що мають ноди вже розробили і продовжують розробляти для блокчейну щось нове та корисне. Через це вони на перших позиціях. Більш детально про список свідків можна переглянути за посиланням. Навпроти кожного з них є прикріплене повідомлення - https://peakd.com/me/witnesses, де він пише, чому повинні голосувати саме за нього.

Блін, а хотів коротко :)


Link to vote for @cranium as a witness


Дякую, тепер дещо прояснилось. Бо я бачила це слово і не розуміла, що воно означає...
Якщо ви мені ще поясните, що означає "бенефіціари", то я зберу для вас кілька голосів від моїх друзів;)))

Бенефеціар - людина, якій ви віддаєте частину винагороди із свого повідомлення, Як це зробити,


image.png


image.png


image.png



Link to vote for @cranium as a witness


Дякую, бо у мене їх було три (ну це по замовчуванню, з самого початку як я опинилася на hive), але один кудись "зник" і постійно вискакувало набридливе повідомлення, щоб я його прибрала зі списку. Нарешті я це зробила.

А що за повідомлення? Яким ресурсом користуєтесь?

Я користуюся peakd. Наскільки я пригадую, там мене просили зробити reload, тому що один бенефіціар став ну... Неактивний чи що. Я його видалила. І все:) (треба було скрін зробити:)))