Дві Наді))) #freewrite

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Привіт усім!
Сьогодні мої роздуми про мою скромну особистість. З дитинства я мріяла, щоб у мене був рідний брат або сестра. Це ж так весело, коли вдома завжди є з ким бавитися.
Але я росла сама в своїх батьків. І вони мені давали дуже багато для розвитку і навчання. Іноді я задумуюся, навіщо мені всі ці знання?
Тому наразі розділяю два основні напрями всього життя. Дві Наді😊, це звичайно жартівливо, але щось жарт, а щось правда.

20210917_170819.jpg
Панянка-селянка

Отже, одне життя в мене в місті. Я працюю в дитячому садку, виховую сина Максима, і займаюся спортом. В місті прийнято слідкувати за своєю зовнішністю, манікюр, зачіска, одяг, парфуми, макіяж. Також слідкую за чистотою свого сина, вивченням уроків і відвідування басейну.
Місто задає свої правила. Важливе матеріальне становище, тому я часто я шукаю підробіток. В місті для жінки легше знайти роботу, хоч і ненадовго. Я маю забезпечити свого сина.

20210830_150613.jpg

По місту я з сином рухаємося в авто. І часто стоїмо в заторах. Максим в цей час розповідає мені свої історії, слухаємо музику і новини по радіо.

20210830_213315.jpg

Місто Львів я люблю за давню архітектуру. Якщо заглибитися, то кожен будинок має свою історію. Я гуляю вулицями міста в пошуках чогось особливого. І щоразу знаходжу в несподіваних місцях перлини.

20210801_202049.jpg
Театр опери і балету

20210803_133154.jpg
Собор святого Юра

20210803_144155.jpg
Політехнічний університет, головний корпус

20210808_150333.jpg
Домініканський собор

Буває так, що все в місті стає звичним і буденним. Тоді я вирушаю в дорогу до свого села Пониква. В цьому селі я проводила усі літні і зимові канікули. І бабуся мене навчила читати, писати, співати і декламувати вірші. А ще працювати на городі.
Зараз я сама обробляю город, саджаю і доглядаю овочі. Маю сад, в якому саджу дерева, збираю яблука, груші і виноград.

20210814_191239.jpg

В мене багато роботи в селі. Мій робочий день триває доти, поки видно на вулиці. А потім я прибираю в будинку, готую їжу і чавлю яблучний сік на яблучний оцет, підготовлюю виноград для вина.

20211010_151456.jpg

Я хочу вам сказати, що мені дуже це цікаво, хоч насправді я дуже втомлююся. Я вирощую картоплю, моркву, буряк, зелень, огірки, кабаки, гарбузи, салеру, цибулю і часник. Найбільше роботи завжди весною і осінню. А зимою відпочинок для мене і для мого городу та і саду.

IMG_20200825_201442-1.jpg

20210904_171512.jpg

Максим радіє бути в селі. Він там має волю. Поки я сумлінно працюю, мій син забавляє себе і сусідських дівчаток. Вони гарно бавляться і обмінюються своїми знаннями. Так Максим з ними навчився їздити на велосипеді. Іноді він мені також допомагає, але не довго. Він ще не може довгий час виконувати монотонну роботу. Хоча це також хороша можливість нам поспілкуватися.

20210905_161721.jpg
Ось так назбирала грушок, смакота

20210905_171944.jpg
Під вікном будинку росте калина

20210905_175131.jpg
Втомлена, але з виконаними планами, повертаюся додому до міста. Завжди беру з собою Петрів батіг на щасливу дорогу

Моєму городу байдуже який у мене макіяж, зачіска, манікюр. Йому важлива моя фізична віддача. І лише так ми разом досягаємо хороших результатів. На майбутнє я для себе визначила такі основні правила. Потрібно використовувати хороше насіння, тоді посади будуть радувати. Бажано оприскувати, все таки, від шкідників і будяків, це полегшує роботу і є більше часу милуватися красою мого мальовничого села.

20210905_175248.jpg
Ось дорога, яка веде до міста. Якихось 90 км і я знову перетворюся на панянку

IMG_20210324_140013.jpg

Для себе я так і не визначила однозначно: де краще в місті чи в селі? Мені і там і там добре по своєму. Якби не було села, я би не мала ось цієї радості від своєї праці, це наче моє захоплення. Напевно як в чоловіків риболовля. А якби не було міста, то я б в селі перемучилася. Все таки місто дає мені більше відпочинку від фізичної праці.
Дякую вам за увагу!

Sort:  

В любій формі, чи то панянки чи селянки ти неперевершена! І розповідь твоя чудова.

Дякую вам ❤️

Цікаві роздуми.... І знову я так відчуваю, що у мене схожа тема назріла:)