Від суботи до суботи. Найкращий допис тижня за тегом [UA]

in Team Ukraine3 years ago

Креативні українці створили продукт, що кидає виклик компанії LEGO. На мій суб'єктивний та упереджений погляд - це найкраще, що я прочитав цього тижня в українській спільноті Вулика.

Зображення 1. "Стартап тижня" - Борня Назавжди
Усі зображення допису створено за допомогою сервісу Canva

Минулої суботи написав свій власний суб'єктивний рейтинг найкращих постів за тегом #ua:
Від суботи до суботи. Два дописи тижня, що зачепили

Не думаю, що цей рейтинг стане традицією, але другий тиждень поспіль було натхнення передивлятися пости української спільноти в перервах між справами. Отже вдруге скориставшись нагодою, напишу що зачепило мене цього разу.

Ставити крапку

Коли просто читаєш, і вже за пару годин не пам'ятаєш про що - точно марнуєш свій час. Коли читаєш, щось береш для себе з прочитаного та думаєш стосовно цього на папері - вже маєш певну користь. Тож коли я написав цей пост - ніби поставив крапку в тижневому перегляді постів, виніс необхідний досвід та обдумав його на папері.

Зображення 2. "Вмій поставити крапку" - Борня Назавжди

Навичка ставити крапку - доволі важлива для людини, адже мозок побудований так, що незавершеність процесів дезорієнтує та навантажує психіку. Коли привчаєш себе ставити крапку - мозок віддячує почуттям завершеності та спокою.

Одна з причин, чому я знаходжуся на HIVE

В мене є бажання, аби HIVE був зоною розвитку - моєю та інших учасників української спільноти, щоб майнінг та заробіток стояли для учасників спільноти не на першому місці.

Стосовно самого себе намагаюся дотримуватися принципу: якщо вже писати, то намагатися робити це з користю для себе та потенційних читачів. Тобто:

  • ставати краще з кожним своїм дописом;
  • думати, мислити під час написання текстів;
  • відкривати для себе або в собі щось нове, коли пишеш.

Зображення 3. "HIVE як зона розвитку" - Борня Назавжди

Відповідно, коли я читаю дописи інших учасників спільноти, то мета цього читання - отримати користь, а не змарнувати свій найбільш дорогоцінний ресурс - час.

У попередньому дописі серед усіх переглянутих постів я виділив для себе два найкращих дописи. Цього тижня - лише ОДИН.

Допис тижня

Це пост від @hiveuageek:
UGEARS - a Ukrainian startup that has conquered the world

Чим мене так зачепив цей допис?

  • По-перше, пост корисний для мене, як для підприємця - розповідає про історію успіху непересічної української компанії.
  • По-друге, мене зацікавив сам продукт компанії - і в якості доречного подарунку, і навіть для себе я придбав би декілька їх виробів.
  • По-третє, пост цікаво написаний та добре оформлений. Все зроблено на совість, з повагою до кожного читача та загалом до української спільноти.
  • Супер-контент, на який варто рівнятися, аби Team Ukraine впевнено крокувала вперед.

Окрім цього головного допису тижня, хочу звернути увагу ще на 4 публікації, які варті того, аби про них розповісти:

1.

Допис @lilideleopolis про місця, де народився та почав свій життєвий шлях український геній Тарас Шевченко:
В гостях у Тараса

Чому пост вартий уваги?
Тому що поїздка була наповнена сенсом.

2.

Серія дописів від @cranium про власний досвід вакцинації:

Чому ці пости варті уваги?
Вакцинація наразі вкрай дискусійна тема, і досвід з перших рук є важливим та корисним. Звичайно, розповіді однієї людини недостатньо, аби отримати об'єктивну картину, але набагато краще аніж довіряти чуткам та різнім теоріям змови.

3.

Допис від @ykrutiak - нового учасника Вулику:
Людина та її душа

Чому пост вартий уваги?
Тому що автор торкнулася вічних, глибоких тем, про які дійсно варто думати і говорити.

4.

Ну і наостанок, учасник спільноти @boga4 зараз переживає важкі часи, варто підтримати людину:
Why my travel stories almost ended and I'm currently not travelling


✌️ P.S.
Продовжую традицію, яку побачив на Вулику: відправляти своїм дітям частину винагороди, отриману від підтримки своїх дописів.
Зареєстрував для цього два акаунти для двох своїх синів:

Ці акаунти отримуватимуть по 10% від винагороди кожного мого допису. Якщо, звичайно, ці дописи будуть ))
Для мене особисто ця ініціатива - скоріше не фінанси, а увага та цікава, варта наслідування ідея.


Канал "Борня Назавжди" в Telegram 👉 https://t.me/nazavzhdy
Твіттер "Борня Назавжди" 👉 https://twitter.com/BornyaNazavzhdy
🤙 Приєднуйся!


Sort:  

Ви чудовий. Дякую Вам щиро за тексти з власними думками.

Дякую, друже!