Досвід в'їзду до Тайланду в коронавірус

in Team Ukraine2 years ago

Під час реєстрації на літак у мене дуже ретельно перевірили сертифікати на вакцину, пцр тести, страховку, ваучери та тайпас. І папірець, що підтверджує оплату ПЛР у Тайланді. Ну і звісно ж паспорт. Все має бути у роздрукованому вигляді. Контроль пройшов дуже швидко.

thumbnail_tw_20190605150444_3215.jpeg
Джерело

У Тайланді, коли я вийшов з літака, потім пройшов коридором, тайці стояли по всій довжині мого шляху і підказували, куди йти. Далі була зала зі стільцями, вони проводжали всіх на стільці та перевіряли документи. Перевірили паспорт, пцр тести, тайпас, підтвердження оплати місцевих пцр тестів та еміграційну форму, яку я заповнював у літаку.

Далі був паспортний контроль.
Там дивилися паспорт, еміграційну форму( частина забрали собі, частина віддали мені і вона лежить у паспорті. Вона потрібна буде на виїзді. Я подав туди всі документи імміграційний офіцер забрав, що йому потрібно, зробив відбитки пальців і перевірили паспорт та еміграційну форму. Після паспортного контролю був багаж, а потім вихід.На виході мене попросили показати підтвердження оплати місцевих тестів на коронавірус і потім інші люди покликали мене та перевірили ваучер на готель, тайпас і паспорт.

Вони дали мені QR код, який я сканував у телефоні через камеру, натиснув на жовту табличку і відкрилася сторінка, на якій потрібно було ввести номер паспорта та електронну адресу. Потім мені видали пробірку, підписану моїм прізвищем. Після цього я зайшов у кабінки там поколупали в одній ніздрі і засунули паличку в пробірку, яку мені видали раніше. Начепили на мене жовту табличку і пройшовши два кроки коридором на мене вже чекали інші тайці, які запитали куди мені їхати. Жінка промовила в мікрофон назву мого готелю і підбігли двоє тайців і повели мене до мого автобусу.

photo_2022_01_09_16.14.45.jpeg

photo_2022_01_09_16.14.57.jpeg

photo_2022_01_09_16.14.52.jpeg

photo_2022_01_09_16.14.55.jpeg

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @nixon778.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Цікаво, в Тайланді я ще не бував))