Діти і домашні улюбленці

in Team Ukraine3 years ago

image.png

Знайомтесь, це хвилястий папуга Хенк. Його я купив своїй донечці (до речі на фото він в неї на нозі), коли вона сказала, що їй хочеться тіснішого контакту з тваринами.

Спочатку папуга не йшов на контакт з нами. Я думав це триватиме місяць, максимум два. Але це тривало півроку. Я вже думав, що або ми щось не так робимо, або папуга нам попався особливий.

За цей час я ще придбав акваріум. Але дитина хотіла ближчого контакту, їй потрібно було когось погладити. Чому я не купив кішку або собаку? Тому що вони є у дворі – два коти і один собака. Я прихильник думки, що їм там набагато краще ніж в людському помешканні… і мені краще.

image.png

Через півроку, під час чергової прогулянки, папуга самостійно вирішив познайомитися ближче. Обрав він для знайомства саме дитину. Ні з того, ні з сього, він злетів з карнизу і прицільно сів дитині на ногу. Все, після цього переломного моменту, Хенк став нашим ручним папугою.

image.png

Скільки щастя приносить дитині такий контакт з тваринкою! Аж любо дивитися. Це дзвінкий дитячий сміх, це хороший настрій, це чудова гра без телефону чи комп’ютера.

Що я цим всім хотів написати? Тепер я вважаю, що кожна дитина повинна мати домашнього улюбленця. Це вчить дитину любити ближнього, навіть якщо цей ближній тварина, це вчить дитину дбати про когось, вчить відповідальності. Коли тваринка помирає, це вчить дитину, що в цьому житті ми неодмінно переживаємо втрати, і вони можуть бути болючі.

Тепер вибір домашніх тваринок величезний. Я не хотів шерсті в домі, тому ми обговорювали з дитиною кого саме купити, і зійшлися на папужці (тепер маю пір’я в домі :) ). Якщо ви нормально ставитеся до шерсті – це можуть бути, коти, собаки, морські свинки, хом’яки. Якщо ви хочете щоб сміття не було зовсім – це може бути акваріум, тераріум чи мурашина ферма. Купіть дитині когось, не пошкодуєте.

Sort:  

Саме так, з усім згідна. Тварини роблять дітей і взагалі людей кращими. Хенк красунчик.

Люди, особливо ті, що живуть ву квартирах, часто не мають вдома ніяких тваринок. А якщо обоє батьків зайняті на роботах, то діти залишаються на поталу телефонам і комп’ютерам. Тваринка сама від цього не врятує, але це один із кроків до чогось кращого.

Дякую, за комплімент Хенкові :)

Congratulations @o1eh! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 600 upvotes.
Your next target is to reach 700 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!