Гори, вони такі різні

in Team Ukraine3 years ago

Час від часу на вихідних у мене випадає нагода сходити в гори. Це допомагає відпочити морально. Кожного разу, приїжджаючи в Карпати, я відкриваю для себе щось нове.

Багато разів, пишучи про Карпати, я висловлював захоплення тим, що вони лісисті, не схожі, наприклад на Альпи, які є високими, а через те скелястими і без рослинності. Хоча, звичайно, Альпи дивовижно прекрасні.

Одного разу друзі запросили мене сходити за маршрутом, який зокрема пролягав через Довбушанку і Ведмежик. Що я побачив, ідучи цим гірським хребтом? А ось що:

dsc_8495.jpg

dsc_8506.jpg

Нехай це не скелі, але я зрозумів одне - Карпати дуже різноманітні гори. І через те надзвичайно цікаві.

До речі йти таким рельєфом досить складно. Дехто з нашої групи добряче оббив ноги. Але на щастя такий відрізок маршруту відносно невеликий.

dsc_8408.jpg

Далі стежка була звичною.

Ця подорож залишилась в моїй пам’яті, адже вона показала мені наші звичні гори з іншого ракурсу.

Дякую, що пройшлися зі мною :)