🎧 Десятка улюблених українських пісень. Українська музика the best. 🇺🇦

in Team Ukraine2 years ago

З превеликим задоволенням долучаюся до конкурсу від @musicua, покликаний розповісти про найулюбленіші пісні українських виконавців.

Добірка.jpg

Джерело Джерело Джерело Джерело Джерело Джерело Джерело Джерело Джерело Джерело

Я дуже люблю музику, і, звісно ж, готова розповісти про свої улюблені пісні. Складно буде обрати п'ятірку найкращих, тому в мене буде аж десять композицій.


💗 The Hardkiss "Дівчина"

Однією із пісень, які мені сподобалися з нового альбому гурту The Hardkiss, є пісня "Дівчина". Поясню, чому вона мене торкнула. По-перше, в цій пісні доволі стриманий вокал, порівняно з багатьма попередніми піснями. Без "понтів", як то кажуть. По-друге, цікаве рішення куплетів та тексту. По-третє, дуже приємна музика. Я навіть здивувалася такому виваженому доробку гурту, адже багато їхніх пісень "не заходять". Навіть здалося, що цю пісню хтось інший писав. Тому "Дівчину" я включила б у будь-який свій плейлист:


💗 Плач Єремії "Коридор"

Пісня дитинства - "Коридор" Плач Єремії. Взагалі, можна перечислити безліч пісень гурту, які увійшли б до цього списку: "Світло і Сповідь" всі частини, "Із янголом на плечі", "Вона", "Коли до губ твоїх" тощо. Але виділю саме "Коридор", так як мені ця пісня дуже подобалась у дитинстві. Вона була як спалах світла в темному коридорі.


💗 Хорея Козацька "Кохана дівчино, подай-но ручину"

Не обійтись у моїй добірці без "Хореї Козацької" - гурту, музика якого захоплює та має вагомий зміст. І ця пісня просто чудова.


💗 Джамала "Шлях додому"

Люблю творчість Джамали, а особливо пісні зі змістом. А тут ще й кліп такий класний, неможливо не насолодитися цим доробком співачки. Крім того, це одна з небагатьох артисток, концерт якої є професійним і емоційним дійством. Тому "Шлях додому" обов'язково потрапляє у мій плейлист.


💗 ONUKA "Світанок"

Не можу залишити свою добірку без пісні "Світанок" ONUKA. Саме ця пісня мені подобається найбільше у гурта. Тут все класно: мелодійність, композиція, динаміка, розвиток. Крім того, ця пісня одразу діє на мозок: ти переносишся у якийсь музичний вимір, і хочеться, щоб ніщо не відволікало від прослуховування. Обожнюю такі пісні.


💗 Кому Вниз "І ви покинули"

Не всі пісні легендарних "Кому Вниз" мені подобаються. Але є така, яка торкає і завжди в моїй пам'яті: "І ви покинули". Звісно, це не хіт гурту якийсь, який всі знають, але вона дуже крута. Вона для мене є ідентифікацією української музики. Драматизм і доброта і зміст - все є у цій пісні. Шкода тільки, що у гурту немає якісних версій всіх старих пісень.


💗 Воплі Відоплясова "Зоряна осінь"

Чудова, мелодійна і прекрасна пісня ВВ "Зоряна осінь" - одна з тих, які хочеться слухати. Не всі пісні ВВ я б додала у свою добірку, але сюди увійшли б ще "Музіка", "Або-або", "Є-є", "Чіо Сан", "Країна мрій", "Юра". "Зоряну осінь"обираю за її довершеність.


💗 Океан Ельзи "Вулиця"

Я не є прихильницею гурту "Океан Ельзи", але колись слухала і їх, а також була на концертах. Мені запам'яталась саме пісня "Вулиця". Не люблю хітові пісні, мені подобаються ось такі чудові композиції, без понтів, які заспокоюють. Та й сама пісня вирізняється з інших пісень ОЕ.


💗 Скрябін "Пусти мене"

Ще один гурт, яким заслуховувалась в дитинстві, особливо альбомами "Казки". Але мені дуже подобається їх пісня "Пусти мене". Вона крута, зі змістом і мелодикою, яка мені подобається. Знову не гучний хіт і не танцювальна весела пісенька. Тому "Пусти мене" потрапляє у список, хоч багато пісень Скрябіна я б не слухала.


💗 Бумбокс "Дитина"

Бумбокс - гурт, який створює емоційну музику. За що його і люблю, хоча засмучуюсь російськомовному репертуару. Але пісня "Дитина" - чудова, знову в стилі, який я люблю. Можу її слухати і не набридає. Ще можна додати сюди пісні "Люди", "Колишня", "Наодинці".


Можна було б суттєво продовжувати список пісень, адже в українській музиці є що вибрати. Але зупинюсь на десятці, як у хіт-параді. Приємного прослуховування 🎧

Sort:  

Погоджуюсь, в них багато чудових, сильних пісень 👍

Ого яке різноманіття.