Фредрік Бакман "Ведмеже місто" 📗

in Team Ukraine3 years ago

📗 Я зараз не так часто пишу про фільми, тому що зайнята іншим (крім роботи) - читанням книги Бакмана "Ведмеже місто" видавництва #книголав.

IMG_20210405_163702.jpg

💬 Я не знала, про що книга і спеціально не вчитувалась в анотацію. Але мені пощастило - книга про хокейний клуб у маленькому містечку. Про що ще читати, як не про спорт, дружині директора футбольного клубу? 😁

Отже, у нас є герої, які так чи інакше пов'язані з хокеєм. Тому що у маленькому селищі більше і зайнятися нічим. Тут є єдина цінність - льодова арена. Юні спортсмени готуються до дуже важливого матчу, але стається жахливий злочин. Тепер кожен житель, і діти, і дорослі, відповідальні за долю міста...

Я ще не дочитала половину книги, але вона настільки легко читається та охоплює цікавістю, що неможливо про неї не сказати. Після цієї книги мене одразу чекатиме продовження - "Ми проти вас".

ℹ️ Фредрік Бакман — шведський блогер, журналіст і письменник, автор всесвітньо відомих бестселерів «Чоловік на ім'я Уве», «Моя бабуся просить їй вибачити», «Брітт-Марі була тут», «Ведмеже місто» та інші. Книги Фредріка Бакмана перекладено двадцятьма п'ятьма мовами світу. Українською їх випускає видавництво #книголав.