🎧 Новий альбом The Hardkiss - "Жива і не залізна" 🎶

in Team Ukraine3 years ago

Гурт The Hardkiss випустили новий альбом "Жива і не залізна", який презентували 21 травня. 🎧

188292792_328244351995176_6593729257520687016_n.jpg

До альбому входять вже відомі слухачам пісні та нові, ще ні разу не оприлюднені. Назва альбому - це рядки з вже відомої пісні гурту "Жива", а сама концепція протилежна попередньому альбому - "Залізна ластівка".

Треклист альбому:
✅ Жива
✅ Гора
✅ 7 вітрів
✅ Жоржина
✅ Сестра
✅ Дівчина
✅ Кобра
✅ Все було так
✅ Косатка
✅ Обійми.

Думки слухачів щодо нового альбому розділилися на 2 табори: одні вважають, що року тут немає і всі ці пісні з новим звучанням - попса. Інші, мабуть, дуже віддані шанувальники, позитивно сприймають альбом і в захваті.

Щодо мене, то я вибрала одну пісню з альбому, яка мені сподобалась. Половину інших я б не ставила у своєму плейлисті. Пісня, яку я вибрала - це "Дівчина". Хоча, можна ще звернути увагу на "Сестра".

У пісні "Дівчина" мені сподобалось те, що немає пафосних криків у вокалі. Саме такий вокал мене чіпляє. І доволі цікаве написання тексту та його виконання.

А пісня "Сестра" - це, можна назвати, виражена місія гурту, або ж самої вокалістки, яка спілкується або від свого імені, або від імені The Hardkiss. Вона говорить із слухачем, який опинився у складних життєвих обставинах і потребує підтримки, і цю підтримку він нібито має знайти у музиці.

В youtube до усіх пісень є текстовий супровід.

🎶 Весь альбом доступний на онлайн-платформах до прослуховування, тому можете самостійно зацінити.

Sort:  

І перехід на україномовний репертуар є чудовим епізодом творчості гурту. Принаймні їх не хочеться перемикати коли чуєш по радіо ))

Мені в цьому альбомі найбільше до вподоби "Гора" та "Жоржини"

А мені Гора щось не дуже подобається ще з того моменту, як кліп вийшов. А в Жоржина музика цікава 👍