Скоріш HP відправляй, та лайки від ua-promoter збирай!

in Team Ukraine3 years ago

💻 Раптово увірвавшись у життя спільноти Hive, хотілося осягнути усі переваги та нюанси ведення блогу у даному форматі.

🤝 Із перших днів було відомо, що існує підтримка української спільноти в Hive від ua-promoter. Але мені довго не вистачало мінімальної кількості HP для делегування, які я збирала просто пишучи пости. Коли набралося 200HP, тоді вже можна було розпочати чудову «співпрацю» з ua-promoter.

uapromoter1.jpg

Чому делегувати HP до ua-promoter вигідно?
Це на 300% вигідніше, ніж голосувати за свої дописи самостійно.

Існує три рівні учасників:
🔵 Бронзовий – дозволяє учасникам скористатися підтримкою ua-promoter на 30 днів, делегувавши 0,5 HIVE.
На цьому рівні бот буде голосувати за 1 пост протягом 24-х годин.

🔵 Срібний – дозволяє користуватися підтримкою ua-promoter постійно, делегувавши 200HP - 1000HP.
На цьому рівні бот голосуватиме за 2 пости протягом 24-х годин.

🔵 Золотий – дозволяє користуватися підтримкою ua-promoter постійно, делегувавши від 1000HP.
На цьому рівні бот голосуватиме за 3 пости протягом 24-х годин та за 2 коментарі.

Але, як то кажуть, але це ще не все. Приємні бонуси радують. Лише послухайте, що ви зможете отримати, якщо:

🔶 пост написаний повністю українсько мовою – додатково 5% до голосу;
🔶 пост написаний на близько 40% українською - додатково 5% до голосу;
🔶 якщо ви голосуєте за пост ua-promoter – отримаєте вдвічі більше;
🔶 поставте першим тегом тег ua або hive-165469 – і буде ще додатково 5% до голосу;
🔶 за кожні додатково делеговані 100HP – додаткові 1% до голосу.

**Уточнення по голосам, які бот дає протягом 24-х годин. **
⏱ Якщо ви бронзовий учасник (1 пост на добу з голосом від ua-promoter), ви написали пост, наприклад, о 8:30 ранку. Тому наступний ваш пост має бути через 24 години, значить, після 8:30 ранку наступного дня.
⏱ Якщо ви срібний учасник (2 пости на добу з голосом від ua-promoter), то ваші 2 пости мають потрапляти у відрізок часу 24 години, але якщо сюди потрапить третій пост, то бот його не зарахує. Наприклад, пишете о 8:30 перший пост, о 15:00 2-й пост, тому наступний пост у вас має бути наступного дня після 8:30 перший, і після 15:00 – другий.
⏱ Якщо ви золотий учасник, я впевнена, що така ж логіка для 3-х постів і тут, просто я срібний учасник, тому не можу писати дуже точно про не мій рівень.
Насправді, відслідкувати час, коли ви писали попередні пости, легко – на кожному дописі висвічується година публікації (щоправда, у мене якийсь неправильний годинник, і я приплюсовую до часу, який написаний, 2 години, щоб знати, коли розміщувала пост).

👍 Цікавинки радують, адже зовсім не складно писати пости, які ви і так пишете, з урахуванням цих простих «правил».

Для того, щоб мій текст був не надто нудним, я додам зроблену мною картинку 😊

uapromoter.jpg

📝 З підтримкою ua-promoter писати пости ще цікавіше, є мотивація, а тим самим кожен учасник розвиває сегмент україномовного контенту. І я дуже рада бути долученою до цих активностей.

Sort:  

Гарна публікація. Удачі в конкурсі.

Дякую!