And again about music! He discovered a new star for himself. І знову про музику! Відкрив для себе нові зірку.

in Team Ukrainelast year (edited)

I like to watch a lot of different music in the form of concerts or music videos.
I recently came across a singer who was quite by accident.
I had a certain period when I listened to some instrumental jazz or blues.
And here a video starts as an instrumental, but a woman starts singing in it, and this is unusual for me. For some reason, then I thought that these were some covers.
But when I listened and looked closely at this concert, I realized that I could not tear myself away from the sound, the atmosphere that the musicians and the singer herself add.
Maybe you won't like this kind of music and concert, but I personally really liked it.
Believe me, I have something to compare it to.
Enjoy your meal! Enjoy!

І знову про музику! Відкрив для себе нові зірку.

Я люблю проглядати багато різної музики у вигляді концертів чи кліпів.
Нещодавно натрапив на одну співачку, яка доволі випадково.
Був у мене певний період, коли я слухав якийсь інструментальний джаз чи блюз.
А тут починається якесь відео як інструментальне, але у ньому починає співати якась жінка, й таке для мене не звично. Чомусь тоді подумав, що це якісь кавери.
Але коли прислухався та придивився до даного концерту зрозумів, що відірватися не можу від звучання, атмосфери, яку додають музиканти та сама співачка.
Можливо вам така музика й концерт не зайде, але мені особисто дуже сподобалося.
Повірте, а мені є з чим порівнювати.
Смачного вам! Насолоджуйтеся!