Розповім мої пригоди з літньою гумою на автомобіль.

Їздив на літній гумі рідній яка продавалася разом за автомобілем понад десять років, але після однієї Зими ставлю колеса на літню, а при поїздці машину трясло й кидало й кермо кидало у різні боки. Виявилося гума вже втрачала свою форму та не тримала балансу колеса рівномірного.
Довелося шукати заміну на нову.
Хотілося взяти максимально нову та за ціною не за всі гроші.
Хтось порадив французького виробника, ніби не шумить, має економічний рівень витрат палива, я не знаю яким чином то вимірюється ну нехай. Придбав рівно чотири колеса новенькі та взувся. А п'ять коліс у наявності не було в Україні. Виявилося, що то не просто так.
І по наших дорогах не вийшло довго проїхати як знайшлася яма маленька, але глибока дуже.
Удар був такої сили, що колесо лопнуло одразу.
Замінив на запасне там біля ями колесо, а це пробите повіз клеїти у найближчий шиномонтаж.
На фотографії видно як заклеїли, утворена грижа сказали не лікується, кажуть використовувати можна тепер його як запасне. Але ж у мене немає такого ще одного, бо придбав чотири, а п'ятим залишив на запаску найкраще з коліс, яке й було у запасці з попереднього комплекту.
Зрозуміло, що такою грижою можна на колесі далеко не заїхати та й потрапити у аварію, бо більше навантаження може його одразу лопнути.
Почав шукати одне колесо для придбання такої ж марки й таким же малюнком протектора та розміром. А немає в Україні такого виявилося, я придбав оті чотири останні, а більше не завозили.
Довелося зв'язуватися з постачальником, який продавав мені, й той сказав, що добре ми вам допоможемо, але треба почекати кілька тижнів ми спеціально для Вас привеземо його із закордону.
Так я отримав новеньке колесо замість цього втраченого на наших дорогах.

IMG_20210605_173711.jpg

IMG_20210605_144730.jpg

IMG_20210605_144725.jpg

IMG_20210605_144639.jpg

Фотографії мої. Зроблені мною Ці фотографії унікальні, адже ніде не розміщувалися раніше.