Хом'як проти морської свинки чи навпаки

in Team Ukraine2 years ago (edited)

img_0.06586100301632948.jpg

Всім привіт!

Бачились учора з подругою, спілкувалися, обговорювали майбутні подарунки своїм близьким на новорічні свята. І подруга розповіла, що на новий рік планує подарувати своєму синочку хом'ячка.

Зараз на мене обрушиться, мабуть, гора звинувачень. Я нічого не маю проти тварин, але не хом'як! Господи, які ці тварини смердючки ;)! Я пам'ятаю в мене підростала дочка і я теж купила їй хом'ячка. Він такий неохайний був! Постійно рив тунелі у своїй клітці, торохтів колесом для бігу і моторошно смердів. Це при тому, що я регулярно прибирала в його будиночку. А ще цей миш кусався до крові!

Коротше, я взяла ініціативу до своїх рук і ми пішли з подругою до зоомагазину. Побачили там кілька морських свинок. Вони такі милі, пухнасті і розміром більше. Ось не знаю чому, але я вирішила, що мені прямо кров із носа потрібно було переконати подругу не купувати хом'ячка. Може це мої відлуння минулого, враження про двох тварин?

img_0.6911608450547575.jpg

Була в моєму житті і морська свинка, рудого кольору, очі як чорні вугілля. Вона смішно свистіла, коли передчувала, що хтось із нашої родини має прийти додому. Крім того і розмір у свинки "взяв у руки маєш вєсч'... Вона акуратна, не риє тунелі, не так сильно пахне, як хом'як. А якщо хом'як вилізе з клітки, де його шукати? Він дрібний! Загризе все! У мене був такий випадок, це варта!

Загалом, не знаю навіщо, але намагалася переконати свою подругу купити замість хом'яка морську свинку. Прислухається вона чи ні, їй вирішувати. Зрештою, це її справа. А як ви ставитеся до хом'яків, друзі?

Дякую за візит! 🇺🇦

Sort:  

Congratulations @photohaus! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 400 upvotes.
Your next target is to reach 500 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from Day 18

Thank you)

Are those your pets?
Pretty big rodents :p

No). My friend and I went to the pet store to look at the guinea pig)

Ah right
As you can tell, I got lazy to translate text and just looked at pics ;p