Вулична красуня

in Team Ukraine2 years ago (edited)

img_0.3609166657064475.jpg

Всім привіт, друзі! Вчора з чоловіком бігали магазинами, як відомо зараз період знижок, так звана чорна п'ятниця. Ця п'ятниця плавно перейшла на суботу, неділю... Ми в пошуках потрібного нам товару втомилися бігати, вирішили випити кави, відпочити від біганини.

img_0.39529471198569005.jpg

Вийшли з магазину надвір до найближчого кафе і побачили ось цю красуню.

img_0.3394286911774233.jpg

img_0.4805335638143857.jpg

Кішечка була настільки красивою, ласкавою і ручною, що мені здалося вона зовсім не дворова. Але бариста з кафе сказала, що це справді вулична кішка, крім того, вона її щодня підгодовує.

img_0.14846751181753173.jpg

img_0.7686950884798721.jpg

Весь учорашній день я думала про цю красуню, хотіла було навіть повернутися до тієї кав'ярні, де ми пили каву та забрати котейку додому. А сьогодні весь день йшов дощ, і я знову думаю, як там кішка, чи не промокла? Як же мені шкода таких безпритульних тварин...

Sort:  

Я тоже жалею бездомных животных! Красавица кошка! Не всем животным везет жить в тепле и уюте.

Та да, такая няшка эта котеечка. Но она не пропадет, ее многие подкармливают

Есть добрые люди везде. У нас тоже много котеек бездомных, люди кормят, да и я тоже.

Ой,больная тема), тоже всегда животных кормлю)

Тема актуальная и всегда такой будет оставаться)

Така пухнаста та поважна. Схожа на сибірську породу.

Так, дуже гарна))), скоріш не дворова, а "дворянська" порода)

То поверніться і заберіть. Чи у вас вже є тварини?
По киці видно, що мабуть не дуже давно на вулиці. Поки що красива і доглянута.

Є кіт)))

У мене 4:) Двоє котів це взагалі не проблема.
Ви можете написати допис про кицю і розмістити його у соцмережах типу інстаграм чи фейсбук.
Я теж можу це зробити. Але мені потрібно місто, приблизну локацію і контактний телефон:)
Зараз іде зима... Де воно бідне ночує? Дворові часто ховаються у підвали, але якщо вона біля великого супермаркету, то навряд чи є підвал.

Вона проживає в кафе)

Ну якщо це дійсно так, то це не найгірший варіант. Але така красуня все ж таки заслуговує на свою родину та теплий диванчик.

Згодна, але вона не зовсім безхатька). Навіть улюблениця відвідувачів)

So cute

Thank you)

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @photohaus.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Thank you!)