Надія Красоткіна "Є крила — лети"

Випадково натрапив на цей вірш й вирішив його розмістити у сьогоднішньому дописі в підтримку ініціативи @lilideleopolis по п'ятничнім дописам про поезію.

Присутність крил завжди жадана —
Всім істина відома ця.
В одного крила, як в орлана,
А в іншого, як в горобця.

Та все одно, літати треба!
До власних мрій і до мети.
Хоч над землею, хоч до неба,
Але, як крила є, лети!

І піднімайся, піднімайся,
Побачиш більше з висоти!
Заздалегідь не переймайся…
Ти маєш крила, то ж — лети!

Надія Красоткіна, "Є крила — лети"

В нашій місцевості у певних місцях можна досить часто зустріти орлана-білохвоста, але стільки я не намагався, у мене так і не виходило зробити хоч якісь прийнятні фотографії. Хоча й ніби були випадки, коли вони були ну от зовсім поруч. Але, як то іноді буває, я не був до того готовий, а от коли я був на поготові, то вони не були готові до фотосесії. 🙃
Маю мрію, в якій я все ж таки зроблю чудове фото цього неймовірного птаха.

Sort:  

Дякую за участь в ініціативі! Гарний вірш і красивий птах. Вночі я прочитала лише заголовок вашої статті і мене зачепили прості слова "Є крила - літай". Отож, я не могла заснути доки не написала також вірша з таким епіграфом. Потім запощу

Я взагалі шукав зовсім інше, але вийшло так, що випадково натрапив на цей вірш і відразу з'явилася ідея для посту.

Чудовий вірш

Так, сам вірш по собі чудовий, та мене ще зачепило тут згадування про орлана, якого я дуже часто спостерігаю у наших краях.