Hello HIVE! Привіт усім! Раніше мене одного не було - тепер я+1

in Team Ukraine4 years ago (edited)

Привіт усім! Раніше мене одного не було - тепер я+1.

«Скільки мов ти знаєш – стільки разів ти людина». Йоганн Вольфганг фон Ґете

А раз почав писати українською - отже мене стане трохи більше)))
Про мову(мови) можна довго говорити, але про це не зараз...

image.png

Чому я з'явився тут? Досить вагома причина - побачив щось українськомовне. Правильніше було б запитати чому з'явився цей пост? Були й раніше думки створити окремий акаунт для ua. Можливо тут буде так - заради спілкування українською))

А сюди я роздвоївся зі STEEMIT - там у мене було майже пусто, не склалося((
Я чув коли появився hive, але зайшов лиш один раз... а тут одна стаття про двобій golosid та golosio привела до статті про steem/hive - я зайшов ще раз. А кілька днів до того, пару раз, бачив якусь монету HIVE на CoinMarketCap... зацікавило, що ж це погляд кілька раз зачепило, а не згадав((

Звуть мене Сергій, мені трохи за сорок... чи то майже п'ятдесят. Час зупинився після тридцяти - от і добре. Ким я тільки не хотів бути в дитинстві - ні, не міліціонером... і не космонавтом)) Десь під кінець школи захотілося стати астрофізиком. Що воно таке я лише зараз дізнаюся, а тоді цікавили зорі, хотілося всіх їх видимих оком вивчити напам'ять. Та з самою фізикою було не дуже, та й Союз розвалювався і далеко вчитися(Харків) не вийшло б.

Під кінець школи з'явилися комп'ютери... і на цей час стали майже основною діяльністю. В школі були ПК Корвет, в інституті київські Пошук-1, Пошук-2, 386/486. Ну це ще й просто хобі, старі комп'ютери зокрема, то ж писатиму про них.

Правда старі комп'ютери це монстри з точки зору споживання енергії. От купив собі дещо з набору Arduino - буду вивчати. Хочеться купити Raspberry Pi

Майже відразу як з'явилися комп'ютери - з'явилися комп'ютерні ігри. Я не такий вже й їхній фан, але якщо якась гра сподобалася - можу грати в неї довго(з великими річними перервами) Та багато чого звісно що пройшло поза моєю увагою, на все часу не вистачить.

От наприклад Minecraft... я довго уникав тієї кубічної графіки, лиш новини одним оком проглядав - то Майкрософт купила цю гру, то в ній збудували повноцінний робочий комп'ютер.

Та семирічний син, коли лежав у лікарні, познайомився з RealCraft, я ж йому потім замість мобільного пристрою запустив Minecraft на ПК. Сам я там майже нічого не роблю, але для сина зі всім розбираюся і йому розтлумачую - думаю зробити окремий блог десь - хай ділиться своїми творіннями. І за цей час я часто дивуюся своїм відкриттям у світі Minecraft!!!

Мене чисто академічно цікавить наука - майже все)) Будова Всесвіту, будова атомного ядра, історія науки, філософія, психологія - люблю читати популяризаторів науки.

Декілька книг, які я час від часу перечитую,

image.png

І як же тут без математики, логіки, різних задач та головоломок

image.png

image.png

image.png

image.png

Мабуть час радіо вже минув - і інтеграція(все в одному), і часто буває вигідніше(час, кошти) купити, ніж ремонтувати - але все таки сюди трішки тягне. Та й батькові книги років шестидесятих про радіо лежать))

image.png

і парочку демотиваторів з інтернету на цю тему

image.png
Чи є зараз такі гуртки? - одні геймери-блогери)))

image.png
Ремонтувати, я не ремонтував - але кінескоп міняти батько вчив)))

Ну хто з нас зараз не фотограф???
Коли вже давно кожна мобілка фотографує, а зараз часто навіть краще фотоапарата))

Був у мене в дитинстві фотоапарат, вірніше в мого батька - одним оком бачив)))
image.png

Ще й таке надбання є
image.png

А коли з'явився перший цифровий... з'явилося море квіточок... у файлах на комп'ютері.

Зараз у мене такий фотоапарат(один, а чотири просто зібрав для кадру)
image.png

image.png

image.png

image.png

Забагато тут нового, та буду розбиратись - і з українською теж. Для мене її мало.

Років десять тому робив переклад гри openttd на українську, хто це робить зараз - не знаю))
image.png

Досить)) Забагато слів як для початку.
#ua #teamukraine

Sort:  

Дуже гарна розповідь. Раджу переглянути корисні посилання в телеграм чаті (довгий час накопичували, відповіді можна знайти майже про все)

https://t.me/HIVE_UA

Зазвичайц я не роблю реблоги, але Вашою статейю гріх не поділитись!

Нормально слів, мені сподобалось.
Бажаю успіху на платформі!

Привіт Сергію! Hive - правильний вибір, не пожалкуєш. ДЯкую за фото зі змійкою - я своїй дитині лише м'яча та собаку вмів збирати, а про кішку та верблюда не знав:)

Та то ніби анонс майбутніх тем)) кинув фото до того що згадав... Змійки продавалися по 9 чи 10 грн в "Аврорі" накупив штук 10, бо свою стару не зміг найти

Бачу в книгах "Спогади біржового спекулянта", якщо надумаєш щось на цю тему написати, прошу включати мій нік в пост. Це моя тема, мені таке цікаво.

Вітаємо у Вулику, цікавий допис!
Теж буде цікаво побачити дописи про Ардуіно😉

Це не скоро буде((( поки що лежить, син ще підростає, думаю йому ще не цікаво)))....хоча...
а сам пробував розібратися потроху... максимум що досяг - цифри на табло висвітлив))))