Королівська лілія в моєму садку

in Team Ukraine4 years ago (edited)

королівська лілія 1.jpg

Справжньою королевою наших квітників є королівська лілія, яка виглядає вишукано як на заміській віллі сучасних аристократів, так і звичайному подвір’ї чи дачі. Ці квіти завдяки своїм яскравим кольорам стали улюбленцями ландшафтних дизайнерів, завданням яких є прикрасити ділянку квітами. Їхні міцні стебла гордо підносять до сонця пишні квіти з вишуканим ароматом, то ж звання королівських ці лілії отримали цілком заслужено.

королівська лілія 3.jpg

Нещодавно я прополола свій квітник і з гордим відчуттям виконаного обов’язку я змогла пофотографувати свої королівські лілії. А то мені було б соромно перед їхніми королівськими величностями за те, що у їхньому «палаці» так брудно. Я зосередилася на близькій дистанції і зробила декілька макрофото. Поки я фотографувала ці квіти, я насолоджувалася їхнім приємним ароматом. Здавалося, що королівській лілії подобається ця фотосесія і вона віддячує мені за це.

королівська лілія 2.jpg

королівська лілія 4.jpg

королівська лілія 5.jpg

Королівські лілії нескладно доглядати, вони невибагливі, але полюбляють сонячні місця. А ще їм до вподоби піщані ґрунти, саме такі у мене вдома, то ж лілії там почуваються дуже добре і тішать нас усіх своїми прекрасними квітами.

Sort:  

I have picked your post for my daily hive voting initiative, Keep it up and Hive On!!