Saturday Photo Digest: в очікуванні мрій

in Team Ukraine2 years ago

Привіт друзі.

Отже, ще один тиждень минув, час на перегляд фото у смартфоні і аналізу, що ж ти зробив чи не робив.


Нагадую усім, хто вперше заглянув на суботній фотодайджест:

Це підбірка фото, які назбирались за тиждень у ваших телефонах. Нехай від суботи до суботи ваші фото розкажуть, що відбувалось у вас, де ви перебували і що надихнуло вас зробити це фото.

Тому приєднуйтесь до ініціативи. В заголовку вкажіть Суботній фотодайджест і у тегах #happyweek.


Цей тиждень пройшов під настроєм " чекаю, надіюсь, розчаровуюсь"
Хто мене добре знає чи може колись був уважний, то знає, що я погану бачу і ношу окуляри. От як лиш почула про лазерну корекцію зору і після того, як кілька моїх знайомих і друзів зробили собі лазерну корекцію і почали гарно бачити, я палала цією мрією. Але на той момент , я не мала стільки грошей, тому лиш відклала мрії в записничок. Ось літом, коли курс долара виріс ще раз так, а ціна операції залишилась, майже та ж сама в гривні, вирішила здійснити свою мрію. Влітку я подзвонила в медичний центр "Візекс" і мене записали на діагностику зору аж на 4 жовтня.
Про центр можу сказати, що завджи люблю звертатись в приватні медичні центри. Тут організація роботи і професійність персоналу на прекрасному рівні. Чистота, дотримання норм анти-ковід на найвищому рівні, висока кваліфікація лікарів, організація роботи.
Після 2 годин обстеження на різних апаратах, на жаль мені повідомили, що лазерна корекція мені протипоказана.😭
Тож мрії розлетілись як дим. Рекомендували спостерігати за очима, чи не прогресує те, що вони знайшли.


IMG_20221009_090120.jpg


Тож єдине, що мені залишається, це бути красунею в окулярах. 🤓


Цього тижня бачилась з подругами. Посиділи, полялякали, скучили за тими, хто далеко від нас.

IMG_20221009_090238.jpg


Нарешті погода нам подарувала сонячні дні, і ми змогли викопати і позбирати ту половину картоплі, яка була залишена в землі.
А також яблука. Мабуть з 20 тачок паданих яблук назбирали. А їх на дереві ще безліч.
Як на мене досить не розвинуте оптове забирання врожаю в нашому регіоні. В багатьох вродили яблука і люди не мають їх де діти, а це означає, що вони в більшій мірі пропадуть. Я намагалась знайти, тих хто забирає яблука, 1 кг=1грн, це дуже дешево, але краще чим ніщо. Але й за таку невелику ціну, ніхто їхати не хоче. Один лиш сказав, що якщо називаємо 3 тони яблук, то він приїде.
Для мами, то не проблема, вона зберігає і продає яблука усю зиму і навіть весну.
Зберігаємо яблука на дворі. Особливо добре зберігаються, якщо зима сніжна.

IMG_20221009_090339.jpg

IMG_20221009_093615_592.JPG

IMG_20221009_093604_174.JPG

IMG_20221009_093601_253.JPG

Ось такий сонячний, плідний тиджень.
В очікувані на відпустку коханого. Вона мала б відбутись в жовтні, але на жаль через не організованість чи якісь інші причини, постійно відпустку відчувають на пізніше. Вже півроку як не бачились. (

Але вдалось приїхати Олегові.
Screenshot_2022-10-09-09-04-49-26_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
А ще ми з дітками сходили в цирк шапіто. Даринка навіть виходила на манеж, і виступала в парі з клоуном.

IMG20221007182551.jpg

Sort:  

Дуже гарний тиждень, ніби війни і нема...

А вона в нас так не відчувається, хіба що майже у всіх знайомих і в нас вдома чоловіки на фронті. Особисто в мене там чоловік, рідний брат, двоюрідний брат, дядько, кум, 2 однокласника, 4 сусіда і цей список можна ще добавити знайомими. Кожен день донатиш на усіляких потреби ЗСУ і волонтериш. Останнім часом і тривога рідко. Вони можуть бути 1 чи 2 рази на кілька днів.

Ваш песик, Товін, уже так підріс! А яблука вродили нівроку. Видно, у вас дуже великий сад. У нас теж цьогоріч пізні яблуні дуже врожайні.

Щиро бажаю, аби ваш тато нарешті приїхав у відпустку, і всіх вас ніжно обійняв. Уявляю, як ви вже скучили одне за одним.

Дякую. Так дуже скучили...
Ой сад дуже великий. Мабуть з 15-20 дорослих дерев.

Так, він в нас навіть гавкає, та з ним в нас була ціла історія, хочу написати про неї, а все руки не доходять.

Ще неодмінно напишете! Бережіть себе і ваших близьких!

is it a vacation to a fruit garden? very beautiful and looks like a happy family?

I doubt that this can be called a vacation. this is an apple harvest that lasted 4 hours. this year our garden produced many apples. in future posts, I will post a photo

Тиждень дуже гарний. Цирк? Ого, давно не була там, відколи донечка виросла😉

Це такий я б сказала неповноцінний, пересувний. Приїхав у селище поряд.

Я Вам раджу спробувати контактні лінзи, вони дуже полегшили мені життя. Бо корекцію теж заборонили через стрімке падіння. А тепер вже і через вік...

Дякую, сказали, що наразі лише окуляри. Навіть лінзи не рекомендують до наступного обстеження

Прошу пробачення, що суботній фотодайджест виставила тільки сьогодні - мене не було в Запоріжжі...

Я й сама не писала, бо була хвора, тому всім зараховано.)))

Дякую!!! Бажаю більше ніколи не хворіти!)))

дякую.😉