Давайте знайомитися)

in Team Ukraine3 years ago

image.png

Привіт всім!
Це мій перший пост в цій спільноті. Я дуже зраділа, коли побачила Team Ukraine. Це як бальзам на душу.)) Довго бродила по постам, побачила добрих, відкритих людей. І це все наші українці.

Мене звати Галина. Я з Кривого Рогу. Про HIVE дізналася від друзів, таким чином, сюди і потрапила. Я і не знала що steemit розділився і з'явився HIVE.

Про що я буду писати? Про себе, про життя, про подорожі по Україні, про те що мені цікаво. А найбільше я люблю поговорити)). Давайте говорити через свої пости і пізнавати один одного.

Підкажіть будь ласка, чи є у вас чат Team Ukraine у ​​телеграмі?

Sort:  

Вітання на Вулику!
Так, TeamUkraine є в Telegram - https://t.me/HIVE_UA
Долучайтеся!

Дякую

Вітаємо. А ви були на стіміті і голосі? Чи я вас сплутала з кимось?

Дякую.
Так, я там була, це я)))

Раді вас тут бачити! Тут є ще одна україномовна спільнота: https://peakd.com/c/hive-160799/created. Приєднуйтесь, нам потрібна свіжа кров 😀

Свіжа кров))) заінтригував)))

І якщо ви пишете українською, раджу приєднатися до програми підтримки української спільноти від @ua-promoter. Детальніше тут: https://peakd.com/hive-165469/@ua-promoter/novini-proektu-ta-zvit-za-minulij-period-05042021-11042021

Я там сьогодні була, встигла)))

Привіт. Бачу ви вже знайшли телеграм чат. Раджу переглянути прості рекомендації для спрощення життя у вулику (переклад слова хайв)

https://peakd.com/hive-160799/@cranium/z-chogo-pochati-svii-shlyakh-na-hive-ua

Дякую, але чому ви пишете не на хайві, а на peakd.com?
Так як я за посиланням попала не на хайв...розгубилась...

Ласкаво просимо в вулик, сподіваюся вам тут буде цікаво. під ваш пост ще можна було використати кілка тегів life та blog що там ще у тренді)

Дякую, але не бачу, що мені тут раді)))
під постом нуль...))
але гараз, залишусь, буду спостерігати))

Англоязична аудиторія тут переважае, а також не одразу помічають... Поступовий процес

Що я вам розповідаю, виж не перший рік в блогінгу))

дякую, розберемся))

Вітаємо у Вулику✌🏻😄

дякую!