Улюблені квіти

in Team Ukraine3 years ago

Мої улюблені квіти - піони пастельних відтінків.

img_0.02226359983090796.jpg

Вчора у сина моєї подруги був День народження, нас запросили, вона виходить також іменинниця, оскільки подарувала життя, тому для неї я підібрала квіти.

img_0.4422559175242463.jpg

Люблю завжди питати побажання по подарунку у людей, бо усі ми різні, а витрачати кошти на що-небудь вважаю неправильним.

Але ж квіти трошки інше, про них питати недоречно. Тому вже керуюсь своїм смаком. Відповідно вчора отримала задоволення від букету, тому що це були піони. І я люблю дарувати квіти, це так приємно 🥰

Оскільки в багатьох речах у нас з подругою співпадають смаки, наче і букетик їй сподобався 😊А я залишу його тут на згадку, бо квіти зав'януть, а фото залишаться.

Sort:  

Дуже сподобались!!!)