ua-promoter оголошує конкурс

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Умови конкурсу

  • Написати статтю о ..... ua-promoter
  • Статті приймаються до 1 Березня 2021
  • Після публікації написати тут (в коментаріях) посилання на статтю

Призовий фонд

1-е місце: 2000 грн

2-е місце: 1000 грн

3-е місце: 500 грн

Всі інші отримають заохочувальні 50 грн, якщо це не лише кілька речень.

Виплата нагороди

Нагорода буде виплачуватися у вигляді Kuna Code, детальніше тут:
https://peakd.com/hive-165469/@ua-promoter/ua-promoter-zapuskaye-obmin-kuna-code-na-hive

Кожен коментар з посиланням на статтю отримає апвот 50% від @ua-promoter

Оновлення

Про що писати?

  • Головна ідея - це донести до українських блогерів можливості, які пропонує ua-promoter
  • Розповісти як долучитись, про різні рівні (Bronze, Silver, Gold), про партнерську програму та інше
Sort:  

Нарешті закінчив, Виявилось досить часозатратно, але це того було варто! Дякую за конкурс, сервіс і взагалі всю підтримку. Завдяки вам зявилась своєрідна українська теплиця, де хростати новим користувачам стає досить просто.

https://peakd.com/hive-165469/@cranium/yak-i-chomu-ya-vikoristovuyu-ua-pomoter-ua

Я великий шанувальник вас, я люблю Україну.

Не зовсім зрозумів про що писати. Про ua-promoter, так? А що саме?

 3 years ago  

Оновив пост. Це мій перший конкурс, сподіваюся не останній.

Якщо є питання, прошу, задавайте

Якщо я напишу допис про сам хайв та отриманий досвід у ньому з прикладами, й зачеплю вас у цій темі - це буде рахуватись?

 3 years ago  

Думаю буде. Але про @ua-promoter не лише кілька речень.

Вистачить 150-300 слів?) А сам текст буде великий)

 3 years ago  

думаю вистачить

Хотів би додатково запитати, якщо я не буду використовувати тег ua та виберу іншу спільноту, приклад QUAC, то я все одно зможу прийняти участь?

 3 years ago  

немає ніяких обмежень на теги