Інтерфейси для блогінгу на Hive

in Team Ukraine2 years ago

Привіт, шановні читачі! Ведення свого блогу - дуже приємне та цікаве заняття. Але цей процес може бути затьмарений дискомфортом від інтерфейсу. Я маю відносно малий досвід користування соціальною мережею “Вулик", та все ж спробую розповісти читачам про варіанти взаємодії з Hive, а саме, про способи розміщення публікацій.

Основне в цьому абзаці

Якщо вас нудить від читання, то ось тут зібрані всі інструменти, починаючи від інтерфейсів для створення облікового запису і закінчуючи ботами для автоматичної взаємодії з Hive. Тут ви знайдете загальні та спеціалізовані інтерфейси, які найкращим чином підійдуть для любителів публікувати фото-, відео- та текстові матеріали. До речі, моя публікація орієнтована на новачків.

Інтерфейс перший: Hive Blog

Можливо, він стане першим для новачків, але він же далеко не самий зручний. Сервіс має такий вигляд.

Все інтуїтивно зрозуміло навіть для початківця. Спочатку пишете заголовок, потім текст, резюме, теги. Матеріал можна розмістити у власному блозі чи спільноті, якщо ви в ній, звичайно, перебуваєте.

Є тут і Advanced settings (розширені налаштування), з допомогою яких можна змінити деякі параметри. Наприклад, в якості нагороди можна вибрати HBD та Hive (сила, HP) в співвідношенні 50% - 50%. До речі, цей параметр встановлений за замовчуванням. Також можна встановити 100% Hive (сила, HP). Можете вибрати інший обіковий запис, котрий отримає всю нагороду – 100%, чи встановити інший відсоток. Скрин нище.

Є можливість змінити значення HBD максимальної виплати та управляти шаблонами своїх повідомлень, у тому числі, зберігати їх. Насправді, все цілком зручно, але деяких деталей не вистачає. Так, особисто мені незручно працювати з фото. Та додати своєму блогу стилю можливість є. Для цього існує не дуже простий, як на мене, посібник для стилізації. Знаходиться він на github, а відповідне посилання можна знайти на сторінці редактора Hive Blog. Детально описано всі способи форматування, стилізації тексту, особливості цитування, різні коди, моделі кольору та інше.

Інтерфейс другий: Ecency

Після досить тривалої перерви я повернувся на Hive та був здивований зручним функціоналом Ecency та його приємним інтерфейсом.

Заголовок, теги, текст публікації - все просто. А ще зручно виділити частину тексту курсивом, вставити цитату, фото. Як і в більшості сучасних редакторів, тут передбачено встановлення посилання. При бажанні можна розмістити смайлик, який передасть ваші емоції.

За допомогою розширеного режиму можна змінити нагороду, встановити бенефіціарів та розміри виплати їм. Також передбачена можливість розмістити запис за розписом, опублікувати текст в вибраній спільноті та продублювати його у власному блозі.

Суттєвою перевагою Ecency є наявність мобільного додатку для iPhone та операційної системи Android. А ще одним плюсом стане нагородження користувача за активність. Будь-які дії, починаючи від перегляду контенту і закінчуючи розміщенням публікації, нагороджуються балами. Потім бали можна використати для просування власного контенту. За день вдається назбирати досить-таки багато. Наприклад, за публікацію через Ecency нараховується 20 балів, коментар - 5.

Інтерфейс третій: PEAKD

Досить комфортний редактор з розширеним функціоналом. Тут зручно працювати з фото та текстами. Він пропонує всі ті функції, які перечислені в попередніх інтерфейсах, та на жаль додаток для iOS та Android досі не зроблений. Тому розмістити матеріал можна тільки у веб-версії. Скрин інтерфейсу нище.

Крім встановлення бенефіціара та його нагороди, розподілу нагороджень, вказання авторства та інших стандартних параметрів, розширені налаштування дозволяють підібрати мініатюру для публікації, встановити таймер зворотного відліку, показати статтю в портфоліо та інше. Деякі функції навряд чи знадобляться новачкам.

Насправді розглянуті інтерфейси чи редактори не єдині. У Вулику є багато спеціалізованих інтерфейсів, орієнтованих на користувачів з різними смаками та бажаннями. Крім того, з'являються нові способи взаємодії з користувачами, а діючі постійно змінюються. Тому кожен зможе знайти для себе оптимальний варіант. Наразі автор користується Ecency. Мабуть тому, що цей сервіс нараховує бонуси ☺️.

З повагою @uakulinar!

Sort:  

О, я саме Ecency і користуюся, але від дуже часто тупить🤣. Можливо тому, що постійно відновлюється

Так, а ще часто повертають бали, не хочуть посилювати. Чи це тільки в мене таке)

І у мене так

Мені відразу сподобався peakd, найзручніше в ньому, та й його дизайн найбільше подобається. Hive blog відразу чомусь не сподобався, не можу згадати, але щось там мені відразу не зручним стало. В принципі я до цього мав справу з markdown та можу спокійно і без візуального редактора оформити текст, але з ним все ж таки зручніше. А от в ecency звісно ж перевага - це мобільний додаток.

Я користуюсь Ecency, а спробував іншу програму то нічого не було зручно

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @uakulinar.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Тільки що звернув увагу на те, що ecency спотворює якість фотографій. Просто лайно якесь виходить. 😢

Не тільки ecency. Так часто буває, навіть, коли просто пересилаєте якісний знімок через якісь сервіси

У мене всі завантажені. Навіть ті, що не мої.

Ну я не знаю. Може варто використати peakd чи щось інше. Я не сильно парюсь за фото, мене більше цікавить текстова частина

Я peakd і користуюся, це просто тільки увагу випадково звернув.

Зрозумів

Але ecency дуже помітно якість паклюжить.

Ось тут всі актуальні інструменти спільноти Hive - https://hiveprojects.io/. Може щось знайдете