Важко стало заробляти в інтернеті

in Team Ukrainelast year

Привіт, друзі! Непрості часи зараз в мережі для звичайної людини, яка хоче заробляти. Спробуйте створити сайт, канал на якомусь відеохостингу чи групу в соціальній мережі і ви побачите, яка величезна конкуренція. А були часи, коли люди створювали щось невиразне і ще й непогано на цьому заробляли. Пам'ятаю, як на колінах створив свій примітивний сайтик і вже через пару місяців він приносив мені близько 30 баксів в місяць практично без інвестицій часу. Правда, було це років 15 тому і цей спосіб заробітку мені був не до вподоби. Тому змінив його на райтерство, досить важку, але прибуткову роботу. Та часи змінилися: все вищеописане вже не актуально.

Чесно кажучи, наразі не бачу реальних можливостей для такого заробітку в мережі, який би міг забезпечувати нормальне існування. Я кажу про чесні способи заробітку. Звичайно, обдаровані люди, крупні компанії, відомі особи мають можливість заробляти, та ще й дуже непогано. А що робити звичайним, пересічним інтернет-роботягам? Без крупних інвестицій або таланту здається в мережі робити нічого. Чи я помиляюсь? Нагадаю, надворі лютий 2023 року.

Всім добра!

Sort:  

Чого одразу "Без крупних інвестицій або таланту"? Зробити сайт то теж талант! Я наприклад далекий геть від інтернету, і теж потягло на роздуми, а чому б не почати писати? Пробую себе ось тут на правах вільного автора любителя😁. Але я любитель,та і за копійкой не женуся. А як саме стабільно та гарантовано заробляти у інтернеті, цього нажаль не пораджу, не знаю.

Я мав на увазі заробіток, якого б вистачало на життя. Раніше я працював виключно в мережі, зараз так, розвага