Mission 2000 completed in the ⭐️RisingStarGame [ua]

in Team Ukraine4 years ago

В таких іграх, як ⭐️RisingStarGame завжди цікаво досягати певних рубежів, те, що англомовні люди називають milestone. Тоді приходить усвідомлення, що є певний прогрес, ти чогось вже досягнув в житті в цій грі, і можна потішитись певним успіхам. Я вже писав, що я отримав дуже круту винагороду за виконану 500 місію в грі. Зараз прийшов час написати про нагороди, які я отримав за наступні досягнення. Приємно, коли за такі досягнення є нагороди, таким чином розробники мотивують гравців рухатися вперед.

Нагорода за 1000 місію

Так, в назві допису фігурує число 2000, але до цього ще була 1000 місія, про яку я не писав. А не писав по одній простій причині - особливої нагоди для окремого допису не було. Побачивши нагороду, яку я отримав в цьому паці, ви все зрозумієте.
Mission 1000 completed

Це мені нагадало старі-добрі часи, коли я отримав свій перший подарунковий пак за 100 місію, розкривши який я поповнив свою колекцію виключно інструментами, а приріст показників отримав лише удачу (Luck). В 1000 місії також три карти, які сумарно збільшили рівень моєї удачі на 57 одинці. Ок, дякую і на цьому.

Нагорода за 2000 місію

Кілька дні тому я писав про появу в грі нового типу карток Seasonal (Сезонні) і нового спеціального квесту. Аби бути допущеним до цього квесту необхідно мати в наявності карти Undead Fred. Тоді ж я писав, що маю цю карту і отримав її в дуже цікавий спосіб - так, саме за 2000 місію.
mission2000.jpg

Зізнаюсь, що я був приємно здивований і задоволений отриманою нагородою. Адже як не крути, вже через півтора місяці отримати цю карту можна буде лише виключно на ринку. Але ж нам набагато цікавіше діставати такі картки самостійно, такі квести - це частина таких ігор, як добавляють цікавості. Отож, тепер мені для проходження доступна нова Спеціальна місія Halloween Spooktacular.
Нова місія Halloween Spooktacular
Зізнаюсь, я поки не дуже часто проходжу цю місію, так як не дуже люблю отримувати за 15-хвилинну місію лише 1 Starbits :) Але все ж таки вдалося вже отримати одну сезонну гітару.
Картки, які можуть випасти за проходження місії Halloween Spooktacular

Нагадаю, що згідно умов місії шанси на отримання однієї з таких карток 1/10. Не дуже великі, але з іншої сторони це збільшує радість від отримання такої картки. Хочете спробувати відкрити таку карту? Реєструйтесь, якщо ви ще цього не зробили, і починайте гру! А що сьогодні розробники @risingstargame мають анонсувати дату переходу гри з Alpha в Beta-стадію - важлива подія для життя гри.

Sort:  

Congratulations @vabadaba! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 700 upvotes. Your next target is to reach 800 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

This post gives you one entry into the weekly prize draw to win a 3 card Rising Star booster pack.
Post once a day and use the #risingstar tag to get more entries.

The prize draw takes place during our weekly live stream on Sundays.

Join our curation trail to automatically upvote posts about Rising Star.

!BEER


Hey @vabadaba, here is a little bit of BEER from @risingstargame for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.