"Тенет" Крістофера Нолана - українські КОРД і СБУ в Голівуді

in Team Ukraine4 years ago (edited)

В мене є кілька фільмів, які дуже тісно переплетені з подіями з мого реального життя. Не те, щоб вони якось сильно вплинули на життя, швидше вони створюють певні асоціації з тими чи іншими подіями мого життя. Але про них дещо згодом, а сьогодні розкажу про щось свіженьке. На цих вихідних в мене створилась ще одна чітка кіноасоціаця. Останні кілька місяців, чи вже може навіть півроку, ми живемо в світі "карантину". Не хочеться зараз вдаватися в обговорення причин чи наслідків тих чи інших рішень. Але весь цей час ми були змушені адаптовуватись до життя за нових умов.

Джерело фото imdb.com

Одним з таких обмежень були, чи навіть і досі лишається, соціальне дистанціювання. Я дуже добре пам'ятаю перші дні офіційного карантину, коли люди бачили небезпеку в інших людях, коли кожен перехожий розцінювався як потенційна смертельна загроза. А хоч якісь групові скупчення прирівнювалися до терактів. Час минав. Пішло трохи більше поширення вірусу послаблення обмежень і, виявляється, навіть працюють кінотеатри. Таке варто відствяткувати походом в кіно, тим більше, що нагода для цього просто чудова - нова робота Крістофера Нолана - Тенет (Tenet).

Джерело фото imdb.com

В останні роки фільми, на вихід яких я очікував, можна перерахувати на пальцях однієї руки. Якась нездорова тенденція в кінематографі у вигляді коміксів і супергероїв геть відбиває бажання ходити в кіно. Але Тенет - це саме один з тих фільмів, які я дуже хотів подивитись. Основна причина - це Крістофер Нолан, який ще з часів трилогії Бетмена увійшов в мій топ режисерів (так, так, я знаю, наганяю на супергероїв, але люблю Ноланівського Бетмена). І вже цього достатньо, аби придбати квитки на сеанс в один з перших прокатних днів.
Джерело фото imdb.com

Дуже непросто розказувати про фільм, не вдаючись до спойлерів. Думаю, що серед тих, хто читатиме цей текст, точно знайдуться ті, хто захоче подивитись нову наукову фантастику. Так, це друга причина, через яку я хотів подивитись цей фільм. На фоні великої кількості примітивних сюжетів з коміксів, чи плоских комедій з примітивними приколами, я отримую величезне задоволення в кіно, від слів типу ентропія, вивчення різних парадоксів, дослідження теорій паралельних світів. Особливо, коли це все має підґрунтя у вигляді наукових фактів чи хоча б теорій. Хто, хто, а Нолан вміє подавати такі речі і робити сюжет цікавим.
Джерело фото imdb.com

Динамічний сюжет, який не розтягнутий в часі просто для збільшення хронометражу. Але і не поверхневий, який не розкриває історії персонажів чи другорядних ліній - це вже стала постфактум третя причина, за яку мені фільм сподобався. Під час перегляду я точно не нудьгував, я не відволікався на якісь інші події чи проблеми з особистого життя, я весь був в сюжеті. Переживав за героїв, відчував їхні страждання і переживання. Хотілося якось допомогти їм приймати правильні рішення :)
Джерело фото imdb.com

А ще додатковим бонусом було те, що зав'язка фільму відбувається в... Україні. Так, так, фільм починається в Київській Національній Опері (яку, щоправда, знімали в Естонії), а роль спецназівців була відведена нашим КОРДу і СБУ. Це можна назвати четвертою причиною, за яку фільм сподобався. Сам факт, що в Голівуді показують тризуб, згадують за Україну, відокремлюють її від Росії - це позитивний момент. Для росіян знову відвели роль терористів, які прагнуть знищити світ.

Джерело фото imdb.com

При всьому цьому фільм не викликає відчуття депресії, ненависті чи безнадійності. Це ще одна причина, і далеко не остання. Після його перегляду ще трохи залишаєшся в стані обмірковування почутих теорій. Прораховуєш, а якби би пішло наше життя, якби... Наприклад, якби відмотали час назад і приймали інші рішення по тому ж карантину, особливо, якби вже знали результати як сильно введені обмеження стримають розповсюдження вірусу.
Джерело фото imdb.com

Можливо, трохи дивною вийшла "рецензія" на фільм, але я і не ставив собі за мету написати саме рецензію. В Інтернеті величезна кількість кіноекспертів, які, мабуть, вже давно понаписували всі плюси, понаходили мінуси і кіноляпи. Я ж лише хотів написати про свої думки після перегляду фільму, і зафіксувати їх в першу чергу для себе. Не виключаю в майбутньому і ще появу подібних дописів з тегом #movies в моєму блозі. Всім гарного кіно!

Джерело фото

Sort:  

Прекрасна розповідь. Додав фільм до списку бажаних для перегляду.

Молодці, що пишете "для себе". Думаю, років через Х, буде цікаво переглянути свої думки та згадати враження.

Так, сьогодні складається враження, що цей стан і думки "зрозумілі" і про них завжди будеш пам'ятати, але як показує досвід, воно дуже швидко проходить. А от те, що написано, дозволяє подорожувати в часі, і знову опинятися в тому стані :)

Ще не бачив, але планую! Теж поважаю Крістофера Нолана,- вчора дивився його фільм "Дюнкерк". Було цікаво. А які ще двоє режисерів в твому списку?
!BEER за рецензію)

Я колись тут писав, що в мене трохи проблеми зі складаннями топів, бо різні люди (чи місця) важко порівнювати, так як вони мають цінність в різних параметрах. То такого конкретного топу і немає, а це просто більше сказано, що роботи цього режисера подобаються.

Ще чиї роботи подобаються (хто належить до мого топу), то тут не буду дуже оригінальним: Фінчер, Скорсезе, Спілберг, Кемерон, Клінт Іствуд, Пітер Джексон. В когось подобається кілька фільмів, хтось найбільше запам'ятався якоюсь одною роботою. Наприклад, Джексон подобається за "Володар перснів". Раніше набагато більше дивився фільмів, і точно були в списку маловідомі імені і не дуже популярні фільми, але отак сходу не пригадаю.

!BEER Дякую)


Hey @vabadaba, here is a little bit of BEER from @stranger27 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @vabadaba, here is a little bit of BEER from @stranger27 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Ми теж на нього з @yetaras плануємо піти.

Гарного перегляду. Сподіваюсь, отримаєте задоволення від фільму.

Доброго дня @vabadaba! Якщо ви використовуєте не ваші оригінальні фото, слід вказувати посилання!

Сайти на яких ми знайшли подібні зображення:
тут

тут

Згідно з правилами спільноти QUAC ми не оцінюємо плагіат пости!

Дякуємо за розуміння @quac

@quac дякую за коментар. Я й не приховував, що це не мої фото. Тобто, просто підпису під кожним малюнком

Джерело фото imdb.com

недостатньо? Потрібно вставляти саме активне посилання на Інтернет ресурс? Отак крок за кроком і ознайомлюсь з вашими правилами :)

Посилання підправив. Розумію, що це вже не виправить ситуацію, але тепер совість перед вами і imdb буде чистою ;)

Дякуємо!