EN/UA Saturday photo digest. Rainbow crowned this week / Суботній фотодайджест. Цей тиждень уквітчала веселка

image.png

Мої вам вітання, друзі!!!

І знову у нас зустріч в ініціативі @shady "Saturday photo digest". Як завжди, ділюсь із вами деякими подіями, що більше всього запам'ятались за цей тиждень.

В Запоріжжі прильоти за прильотами - ніяк кляті нелюди не заспокояться... Навіть мені зі свого дев'ятого поверха було видно вдалині стовпи сірого диму... Бідні люди, що залишились без житла напередодні зими!(((

image.png

image.png

Я на цій неділі навіть написала вірш:

І знову осінь листя золотить
Крик журавлиний в небесах розтанув...
Моє життя, мов блискавка, летить,
То "б'є ключем", то робить в серці рану...

Я не люблю, коли дощі ідуть,
А під ногами хлюпають калюжі;
Коли сирени, як дурні гудуть,
Бо до людських страхів вони байдужі;

Коли рідненька Матінка-Земля
Кричить беззвучно від жаху і болю,
А путіністи клятого кремля
Скорити хочуть, взяти нас в неволю...

Довкола палять все і сіють смерть...
Невже ж колись їх мати народила?!
Летіти їм невдовзі шкереберть,
Бо в нас все є: відвага, воля й сила!

Ми переможем всупереч кремлю,
Розквітне знову наша Україна!!!
І солов'ї затьохкають в гаю,
І забуяє навесні калина

В обійми схопить милого дитя
Його щаслива, дуже вдячна мати!..
А тих, хто йшов від нас у небуття,
Навіки люди будуть пам'ятати!!!

Ще в неділю були дощі, але тепло, а з понеділка різко похолодало...

Ось прогноз погоди на початок неділі...

image.png

Але з похолоданням так змінилися кольори неба!!! Майже кожний день захід сонця був дуже гарний, але ось цей захід був просто феєричним!!!)))) Звісно, я його сфотографувала і хочу показати вам!

image.png

Захід сонця такий осяйний,
Мов рожеві фламінго злетіли.
У полоні небачених мрій
І душа опинилась, і тіло...

image.png

image.png

Наш котик Рижуля сидить біля мене, коли я біля комп'ютера...)))

image.png

Чотири дні тому сіла на МОНОдієту... Треба хоч трохи схуднути, бо дуже важко ходити, спираючись на дві трості...

Якщо кому цікаво, може прочитати детально тут: https://hive.blog/hive-165469/@valentinaboroday/moya-ulyublena-strava-khto-zi-mnoyu-na-diyetu

Це моя порція на день...)))

image.png

А саме приємне цієї неділі те, що знову приходила онучка з правнучкою Тетянкою. Я їх пригощала сливами і яблуком...)))

image.png

Поки ми з онучкою розмовляли, наша маленька господарочка прибирала у кухні!))) Як побачу Тетянку - про все на світі забуваю!)))

image.png

Стільки йде позитиву від неї, що не передати словами!!!)))

У тому просто подивіться на неї!)))

image.png

Коли прийшли до мене дівчатка - кіт сховався так, що його не було й видно!))) А як тільки вони пішли, Рижик повернувся в кухню і розлігся, наче пан!)))

image.png

Ну ось, в основному, все цікаве я вам розповіла, а зараз піду "наводити красу"))) Хоча я вже і прабабуся, але старенькою виглядати не хочеться, тому мені придбали "Освітлювач для волосся"...)))

image.png

Боже, як раптово за вікном потемнішало і пішла злива! Та хоч недовго, зате потім розквітла дивовижна веселка! Яка ж краса!!!

image.png

До наступної суботи, любі друзі!

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!

Приєднуйтесь до чудової ініціативи @shady "Saturday photo digest"!

З повагою, @valentinaboroday

Sort:  

Дуже гарний вірш.

Дякую, сонечко!))) Приємно, що сподобався!!!))) Гарної тихої ночі!!!

Гарні світлини, добрий тиждень

Взаємно, сонечко!

Мені дуже подобаються ваші вірші!

Мені дуже приємно! Дякую!