Saturday photo digest. Peace to our Ukraine!!! Суботній фотодайджест. Миру нашій Україні!!!

image.png

Доброго всім дня!!!

В черговій суботній зустрічі по ініціативі @shady "Saturday photo digest" я вам розповім про самі останні події, що трапилися на цьому тижні...

І почну я з самих трагічних новин...

В день, коли рашисти-терористи обстріляли наше місто ракетами, небо на горизонті було ось таким, зі стовпами чорного диму, що підіймався в повітря.

image.png

image.png

Ми живемо на околиці, а ракети прилетіли в центр міста. Відкривши інтернет, у наших Запорізьких новинах, я побачила страшні картини руйнувань...

image.png

зображення

image.png

зображення

image.png

зображення

Це мене до того вразило, що я написала вірш:

Я сьогодні цілий день, мов пришиблена,
Все не можу відійти від почутого...
Може скаже хтось, що я трохи схиблена,
Але стукає серденько зі скрутою...

Бо побачене здається немислимим:
Кожний день руйнують місто ракетами
"Браття"-нелюди, що стали рашистами!
Це не німці, ті були з пістолетами!..

Співчуття у них нема, ані жалості...
Тільки ненависть та жах в душах бісових.
Залишився лише пшик від зухвалості,
І звірячі стали вмить навіть риси їх...

Та недовго їм терором займатися!
Грузом "двісті" всіх відправлять до родичів,
Щоб у раші їм навіки з’єднатися...
Хай лише ті впізнаЮть, де "двохсотий" чий!

Переможе Україна! Я вірю в це!!!
Наші сили ВСУ захищають нас!
Хай згорить в аду скоріш путлер, нелюдь цей,
Бо для нього вже настав незірковий час!

​Добре, про трагічні новини я вам розповіла, а тепер про пригоди нашої сім'ї...))) Я рідко виходжу з дому, та на цьому тижні умовила чоловіка і сина проїхатися по Запоріжжю і пофотографувати осінню яскраву красу...
Ось я вже приготувалася до поїздки!)))

image.png

Ми їхали по місту, а я прямо з вікна машини фотографувала краєвиди...

image.png

image.png

image.png

Та, коли ми фотографували центр міста, до нас під'їхала патрульна машина і нас спитали, навіщо ми це робимо і кому будемо показувати ці світлини... Вони взяли наші паспорти, телефони та фотоапарат і сказали їхати за ними у відділення поліції...
Після перевірки телефонів і фотоапарата, і написання пояснювальних, нас відпустили, не сказавши ні єдиного грубого слова, тільки порекомендували видалити фотографії міста.
Ми були в захваті від того, що поліція так береже наше Запоріжжя!!! А після страшних прильотів я зрозуміла, як вони були праві!!! МОЛОДЦІ!!!

А тепер ще трохи про наше чарівне малятко - правнучку Тетянку!))) Її матуся вчила, як поводитися з тістом...) Ой, і гарна у нас росте господиня - помічниця-Тетянка!)))

image.png

image.png

image.png

А ще на цьому тижні чоловік моєї онучки привіз карасиків, яких наловив у затоці Дніпра, де знаходиться їх дача. Ловити рибу він просто обожнює, а їсти - не дуже!))) Тому мені частенько перепадає улов, бо я дуже люблю рибку!)))

image.png

Занесла я пакет з рибою на кухню, положила біля мийки, а сама готовлю овочі для борщу... Карасики виявились ще живими і почали стрибати у пакеті. Рижик майже квадратними очима дивиться нагору, не може нічого зрозуміти.)))

image.png

А потім став на задні лапи і, мабуть, відчув запах риби.)))

image.png

І тут Рижик спробував дотягнутися лапкою до пакета.))) Але я прибрала пакет у холодильник.

image.png

Сумний котик сів на кухонний стілець і ждав, коли я піду до комп'ютера...

image.png

А, коли я закінчила справи і прийшла в кімнату, він заліз до мене на руки і пригорнувся, мов мала дитина...)))

image.png

А сьогодні ще просто фантастична новина - вибухи на Кримському мосту.
МОЛОДЦІ ВСУ - б'ють рашистів з усіх сторін!

СЛАВА УКРАЇНІ!!! СЛАВА ГЕРОЯМ!!!

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!

Приєднуйтесь до чудової ініціативи @shady "Saturday photo digest"!

З повагою, @valentinaboroday

Sort:  

Congratulations @valentinaboroday! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 300 replies.
Your next target is to reach 400 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Our Hive Power Delegations to the September PUM Winners
Feedback from the October 1st Hive Power Up Day
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Дякую!

Із задоволенням @valentinaboroday! Гарного дня 😊👍

От Рижик... хуліган який 😁 Класний кицюк))

Класний!))) Такий ласкавий!)))

Запоріжжя зараз дістається. Це страшно до неможливості. Щодо поліції, то молодці. До речі, теж якось містом йшла, і хотіла сфотографувати щось і подумала, що можуть це розцінити не правильно.

Не те слово, як дістається! Сьогодні знову прильоти - зовсім поруч...(((

Тримайтесь. Нехай обходить людей стороною цей тероризм. (((

@tipu curate 💙💛 🇺🇦 💛💙