Saturday Photo Digest: Прощавай, весна-краса! Казкові події цього тижня

in Team Ukraine10 months ago

КВІТИ ТРАВНЯ 007.JPG

Доброго дня, ми з України!
І знову я приймаю участь у суботньому фотодайджесті - "Saturday Photo Digest", ініційованому @shady, хоча сьогодня не субота, а неділя. З цією клятою війною я зовсім загубилася у днях :)

Скажу чесно, тиждень був дуже насиченим всілякими гарними подіями, що сталися у нашій родині...
І перша подія - це Конкурс східних танців у Львові, де моя менша онучка Маргарита приймала участь після довгої річної перерви через війну. Де дивлячись на те, що вона ще й простудилася, Маргоша виступила чудово і привезла додому, в Запоріжжя, три золоті і дві срібних медалі.
Справжня українка!!!

image.png

Мої дівчата трохи оглянули місто Львів і зробили чудові фотографії. Саме цікаве, що вони там зустріли і "Запорізького козака"! :)

image.png

А ось кілька світлин, зроблених і вдень, і у вечері з цієї казкової мандрівки:

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

А ще дівчатка побували у Львівському Океанаріумі, де теж зробили море світлин та відео.
Я вам покажу декотрі з них.

image.png

image.png

image.png

image.png

І ВІДЕО

image.png

І ВІДЕО

Час пролетів дуже швидко і дівчатка повернулися додому...
А через кілька днів старша онучка, зі своєю маленькою донечкою Тетянкою, поїхали за гуманітарною допомогою в центр міста, де поряд був парк з чудовим дитячим майданчиком.
Як добре, що з ними поїхав і мій чоловік, бо привіз мені цілу купу позитивних фотографій нашого "пострибайчика!" :)

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Взагалі, маленька Тетянка - це просто диво! Я її обожнюю!!! Неможливо без посмішки дивитися на неї!
Ви тільки подивіться на це ВІДЕО

А на останок хочу вам показати фантастичну весняну природу нашого рідного міста Запоріжжя.

КВІТИ ТРАВНЯ 019.JPG

КВІТИ ТРАВНЯ 014.JPG

КВІТИ ТРАВНЯ 020.JPG

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Бажаю всім МИРУ І НАЙСКОРІШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!!!

Приєднуйтесь до чудової ініціативи @shady "Saturday photo digest"!

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday

Sort:  

Congratulations @valentinaboroday! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Hive Power Up Day - June 1st 2023

Щиро дякую, @hivebuzz, за добрі слова! :) Гарного дня!

Дякуємо за вашу активність і позитивний настрій. Бажаємо успіхів у вашому блозі та гарного дня! 😊

Щиро дякую!