Saturday photo digest. ЖИТТЯ ТРИВАЄ... LIFE GOES ON...

2888888888 020.jpg

Моє вам вітання, друзі!!!

Настала перша субота вересня, життя продовжується, і сьогодні я буду розповідати в чудовій ініціативі @shady "Saturday photo digest" про деякі моменти, що трапилися в моєму житті за цю неділю...

Хоча особливо нічого не змінилося - йде страшна війна, гинуть українці, виють кожен день сирени, трапляються прильоти, в усьому місті - патріотичні білборди і стоять напоготові їжаки...

image.png

А у мене сама знаменна подія цієї неділі - це наша мандрівка по рідному місту... Я досі під її враженням... І ось деякі фотографії...

Тільки я сфотографувала Пам'ятник, присвячений загиблим байкерам, як на нього заліз хлопчисько...)))

Ох, ці малі бешкетники!...))) Але він залюбки мені попозував!)))

2888888888 026.jpg

В парку "Дубовий Гай, де було дуже багато діточок в цей час, тепер їх зовсім стало мало... Що поробиш? ВІЙНА!(((

image.png

Тут, у невеликому водоймищі плаває пара білих лебедів...

image.png

Потім ми переїхали до іншого парку - "Веселка"... В ньому трохи інша картина! Але і цей парк майже зовсім пустий...

image.png

Тільки плавають в ньому качки та селезні, і то їх не та багато, як в минулі роки...

image.png

І що там в парках пусто, коли навіть дитсадочки пусті!!!(((

Забрала клята війна щасливе дитинство у малечі...(((

image.png

Коли вернулися з прогулянки, біля гаражу зустріли трикольорову кицю. Кажуть люди - на щастя!)))

image.png

Але НАШЕ ЩАСТЯ - ось воно, наша маленька правнучка Тетянка!)))

image.png

Фотографії мені по Вайберу перекинула старша онучка зі своєї дачі, де вони відпочивали...

image.png

А потім, коли їхали додому, ще й винограду привезли... Ох, і солодкі ці "Дамські пальчики"!)))

image.png

А ще на цій неділі був неймовірний райдужний захід сонця...))) З вікна кухні я завжди фотографую, як сонце ховається за будівлі...

image.png

Останні сонячні квіти біля нашого будинку...

image.png

image.png

Приготовила своїм хлопцям суп в мультиварці , поставила його на підвіконня охолоджуватися, а він просто сяє!)))

image.png

Не змогла втриматись і собі мисочку насипала цієї смакоти!)))

image.png

Суп пісний, тому і спокусилась на наше чудове українське сало з прослойкою, та ще й з гірчичкою!!!)))

image.png

А чоловік ввечері приніс додому вже чищеного оселедця - знає, як я його обожнюю!)))

image.png

Просто таки свято, бо на дві пенсії на трьох не дуже пошикуєш, тому і їжа в нас проста в основному!))) Звісно, хліб, молоко та яйця з холодильнику не вибувають...)))

Та їжа - це не головне, аби було здоров'я!)))

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!

Приєднуйтесь до чудової ініціативи @shady "Saturday photo digest"!

З повагою, @valentinaboroday

Sort:  

Congratulations @valentinaboroday! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 200 upvotes.
Your next target is to reach 300 upvotes.
You received more than 400 upvotes.
Your next target is to reach 500 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Our Hive Power Delegations to the August PUM Winners
Feedback from the September 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge 2022-08 - Winners List
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Thank you very much!