Saturday-Sunday photo digest. Birthday in the country / Суботнє-Недільний фотодайджест. День народження на дачі

image.png

Доброго всім дня!!!

Сьогодні, в черговій суботній зустрічі по ініціативі @shady "Saturday photo digest" я вам розповім про самі останні події, що трапилися на цьому тижні... Прошу вибачення, що фотодайджест виставляю тільки в понеділок, бо всю неділю була безвиїздно на дачі, де всією сім'єю ховаємось від прильотів ракет та дронів-камікадзе...

Колись я мріяла потрапити на дачу, щоб подихати свіжим повітрям та зробити там шашлики... Але ніколи не думала, що свій День народження прийдеться там зустрічати в досить вузькому колі! Та що поробиш?! Страшна війна з нелюдями-рашистами перевернула увесь світ з ніг на голову!

Та сьогодні не будемо про сумне, бо я ще під враженням свого Дня народження!))) З самого ранку мені йшли поздоровлення в листівках, які я не бачила через вітсутність інтернету))) Але багато хто зумів додзвонитися, і це було так приємно!!!))) Та самий великий дарунок долі - це моя маленька правнучка Тетянка!))) Дивлюся на неї - і всі негаразди забуваються вмить!!!)))

Цей суботній день вув сонячним, небо чисте - ні однієї хмаринки!!!

image.png

Для когось це був вихідний день, для когось - робочий... Тому готували святкову вечерю, в основному, моя старша онучка зі своєю кумою, бо з мене помічница ніяка!))) Хоча картоплі велику кастрюлю я все таки начистила!)))

image.png

Донечка куми малювала мені подарунки різнокольоровою крейдою прямо на підлозі альтанки, а маленька Тетянка їй допомагала - приносила крейду!)))

image.png

Курячі крильця вже були готові до вживання, тільки наші робітники ще не повернулися додому...

image.png

А вечір не барився, підступав все блище і блище... І був він такин незвичайним, що просто очей не відвести! Мені здалося, що і небо вітає мене з святом!)))

image.png

Та дівчата не стали чекати їх повернення і поставили смажитися шашлики, щоб потім не затримуватися зі святкуванням, бо з кожною хвилиною на вулиці ставало все темніше і темніше!

image.png

А невдовзі приїхали наші довгоочікувані "гості" і привезли з собою ще і піцу!))) Гуляти, так гуляти!)))

image.png

image.png

Але сама приємне - це був великий і дуже смачний торт!))) Шкода, що я вас не можу пригостити!

image.png

Звичайно, мій День народження усім сподобався!!!))) Дуже гарно посиділи, поспілкувалися, а потім розійшлися по своїх кімнатах!)))

В неділю моє сонечко теж з матусею малювали мені подарунок!)))

image.png

День знову був гарний і ми вийшли з хати... Донечка винесла мені крісло і я насолоджувалася співрм птахів... Пітбуль Зая вмостилася бідя мене...)))

image.png

А Стафорд Марс облюбував собі інше місце...)))

image.png

Потім ми вірішили трохи пройтися по доріжці повз дачі, щоб зробити ще якісь світлини...)))

ДАЧА В ДЕНЬ РОЖДЕНИЯ 008.JPG

ДАЧА В ДЕНЬ РОЖДЕНИЯ 011.JPG

Сьогодні донечка привезла нас в Запоріжжя покупатися, де мене зустрів Рижуля...)))

image.png

А, коли я сіла до компа, котик улігся на дивані і давай вилизувати свою шубку!))) Охайний, молодець!!!

image.png

image.png

image.png

Та і на руках посидіти - святе діло!)))

image.png

А ось і Запоріжжя мене привітало... сиреною, так що я тепер можу і пост виставити!)))

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!

Приєднуйтесь до чудової ініціативи @shady "Saturday photo digest"!

З повагою, @valentinaboroday

Sort:  


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @ua-promoter ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Щиро дякую за підтримку!

З Днем народження! 😁🎈🎈🎈🎈🎈
Всього вам найкращого, побільше здоров'я і найскорішого настання миру! ;)

Дякую від усієї душі!

@tipu curate 💙💛 🇺🇦 💛💙

Upvoted 👌 (Mana: 350/500) Liquid rewards.

Дякую від усієї душі!!!

Щиро дякую за подарунок до мого Дня народження!!!