Рибалка з льоду. Зйомка

in Team Ukraine2 years ago

зимова2.jpg

З наближенням зими готуємось до міцного льоду на водоймах. Адже рибалити в такий спосіб також дуже цікаво. Особливо коли ти вибрав для себе активний варіант, щоб не сидіти годинами над однією лункою, а постійно пересуватись.

1-зимова3.jpg

Буває, що в пошуку хижої риби пройдеш по льоду кілька кілометрів, а лунок насверлиш до сотні. Ні про який холод тоді не думаєш!
Але з часом мені стало цікаво: як риба веде себе взимку? Як реагує на мої приманки? Вихід знайшла: камера GoPro у мене є, залишилося тільки пристосувати її для опускання під лід. Окунь, на щастя, буває не на великих глибинах, і мені вистачило телескопічної палки довжиною 1,5 метри.

зимова4.jpg

Зате тепер можна аналізувати, в який час, в яких умовах як себе почуває риба. І які приманки краще працюють.

зимова рибалка.jpg

зимова1.jpg

А як результат - смачнюча кіпчена рибка у домі!

5.jpg

Sort:  

Пару разів бував на зимовій рибалці... щось мені не сподобалось. Змерз як цуцик, толком не зловив нічого, короче кажучи це не для мене. Я краще літом.

Змерз - неправильний одяг і мало руху, а ще - коли більше мінус 10, краще не виходити. Якби Ви знали, як важко було уявити мене собі на льоду! 🤣 Але тут свої привілеї. Наприклад, - можна дістатися таких місць, які влітку без човна недоступні. І половити гарного судачка. А ще - взимку рибка смачніша. Точно кажу! 😉