Останнє яблуко в саду

in Team Ukraine2 years ago

pb106786.jpg

Ну гаразд, може це яблуко і не останнє, але точно одне з останніх)). Тоді, коли були зроблені ці фото, на гілках яблунь в нашому саду можна було бачити поодинокі яблука, зараз я в цьому невпевнений, адже сьогодні був сильний вітер з дощем (та чому був, і досі є, чую, як завіває за вікном).

Так от, це яблуко лежало на землі, коли я кілька днів тому вранці вийшов на "промисел", в пошуках красивих фото, адже коли на землю падає заморозок, то на це варто сподіватись. Такі фото я отримав і ви їх ще побачите, сьогодні ж у нас "яблучна" тема 😀 - я ділюся з вами, друзі, світлинами цього рум'яного яблука. Мені самому вони дуже подобаються і публікую їх як є, без обробки. Я пробував їх покращити, але лише погіршував, на мою скромну думку, то ж я залишив їх у первісному стані.

До речі, я б не зміг побачити це яблуко і зробити такі фото, якби перед тим ретельно не викосив сад. Люблю, коли у мене все впорядковано)).

pb106785.jpg

pb106787.jpg

pb106788.jpg

pb106789.jpg

pb106790.jpg

Sort:  

Гарне ваше яблуко, мабуть і смачне.

Ну саме це я не пробував. але так, цей сорт смачний))

В мене подібні яблука є з старої яблуні. Яблуня в війну була обстріляна кулями, але ще родить кілька яблук.

Did the apple fall from the tree, but still looks fresh

Ідеальне поєднання: і смачне, і гарне, і фотогенічне))

так, гадаю таки смачне))