Прогулянка осіннім лісом

in Team Ukraine3 years ago

_1.jpg

Взагалі-то цей пост мав би називатися "Осінній похід за грибами" чи якось схоже, бо ж ми з друзями зібралися по гриби 😄. Хоча ми особливо ні на що не розраховували, враховуючи відсутність дощів, постійні ранкові заморозки та похмурі дні. Але надія на те, що ми все ж щось знайдемо, була, бо мій шваґро бачив, що в одному селі хтось продавав білі біля траси, хоч і мізерна.

Але білих в лісі не було, інших грибів практично теж, але ми не надто розчарувалися, бо були готові до цього, і просто кайфували від прогулянки осіннім лісом. День був похмурим, але яскраве листя на деревах частково компенсували відсутність сонця.

_2.jpg

_3.jpg

А оцього трутовика я сплутав з козариком (підберезником). Лише через кілька секунд я зрозумів свою помилку 😀.

_4.jpg

Кольори осіннього лісу реально зачаровують.

_6.jpg

Дорога через колишню вирубку, яка вкрилася молодим лісом.

_7.jpg

Поки нема чогось справді вартісного. Лише молочники (млечники), різновиди груздів, повсюди. Вони начебто їстівні, але я їх не беру.

_8.jpg

_9.jpg

Ось нарешті і я знайшов щось їстівне - трохи підсушені сірі гливи (рядовки) 😄.

_10.jpg

_11.jpg

_12.jpg

Загалом це майже все, що я знайшов сьогодні із грибів)). Ще декілька рядовок і все. Але прогулянка справді була чудовою.

_14.jpg

_15.jpg

_16.jpg

_17.jpg

Sort:  

Congratulations @yetaras! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 4100 posts.
Your next target is to reach 4200 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Very beautiful, and comfortable