Щотижневий челенж від @infa та @teamukraine - "Плани на літо"

in Team Ukraine4 years ago (edited)

самя.jpg

Давно хотів долучитися до щотижневих челенджів від @infa та @teamukraine, а тут така, тема наче для шкільного твору – «Мої плани на літо» (хоча в школі переважно давали тему «Як я провів літо»). Так що я в ділі 😄

От що парадоксально, у школі я не любив писати твори. Мабуть я боявся розкритися, відпустити свою думку десь далеко, щоб вона поблукала, але повернулася до мене і залишилася жити на папері. Хоча, якщо пригадати, як для школяра я писав не зле. Але тоді я більше читав, я як губка втягував у себе інформацію про довколишній світ, я прочитав усі науково-популярні книжки у нашій бібліотеці. Потім я полюбив фантастику, наукову і не тільки, я думаю, що я просто насичувався словниковим запасом. Ще я хочу подякувати шкільній учительці з української мови за муштру. Вона була скупа на п’ятірки, але ставити розділові знаки там, де потрібно я навчився (складні випадки не рахуються), і, що найголовніше, правильне написання слів навіки засіло у моїй голові. У поєднанні із програмами перевірки правопису це просто не дає освіченій людині робити помилки у текстах (обов’язково їх використовуйте, їх зараз просто неймовірно багато, я от Word використовую).

Але повернемось до моїх планів. Так от, у мене не має особливих планів на літо, принаймні щодо відпочинку. І це не через пандемію, просто цього року у нас з дружиною з’явився маленький синочок, йому лише 5 місяців, тому якісь грандіозні плани з сімейного відпочинку у мене відсутні.

Єдине, що я напевно хочу зробити цього літа – піти в гори. У мене є шваґро, який ще ніколи по справжньому не був у горах (я маю на увазі похід, а не відпочинок у карпатській садибі). Я вже «підсадив» його на гірські лижі, тепер от хочу «заразити» його горами. Я вже повністю екіпірований, потрібно придбати лише палатку. Шваґрові дам спальник та рюкзак дружини, візьму іншого свого шваґра (брата моєї дружини, бо перший шваґро – то чоловік моєї сестри), ще когось із спільних друзів можливо, і вперед, кудись в Карпати. Я б ще раз прогулявся Чорногірським хребтом і якщо буде тепло, ще раз би скупався в одному із Карпатських озер.

Також хочу цього року нормального грибного сезону, такого, щоб з кошиками білих та неймовірним адреналіном, бо у нашому регіоні вже три роки не було нормального грибного сезону, і якщо у вас склалося інше враження через мої пости, то через те, що я реально багато фоткаю гриби.

Проте найбільше чого я прагну – це завершити наше будівництво, адже нам з дружиною вже набридло мандрувати з однієї батьківської оселі до іншої і часто бути розділеними. Наше будівництво, якщо рахувати з фундаменту, розпочалося ще у 2014 році. Зараз у нас є вже «коробка», дах, вікна, двері. Зараз я потихеньку зі шваґром №1 (шваґро №2 теж допомагає, коли потрібні додаткові робочі руки) заливаємо чорнові бетонні стяжки, викопали і забетонували септик, робимо каналізацію. Для того, щоб все це пришвидшити, потрібен ріст крипти (бо я переконаний криптоентузіаст та інвестор), а поки що доводиться обходитись своїми силами.

P81026165640.jpg

Звісно, хочеться і класичного відпочинку, то ж якщо нам з дружиною трапиться можливість, як от торік, коли їй на роботі дали путівку з чверть ціни (хоча насправді я б більше не платив за відпочинок у цьому пансіонаті), і ми провели початок літа на морі, то ми не відмовимося від неї. Я вже скучив за запахом моря та криками чайок 😎

chaiky na milkovoddi 1.jpg

Ще я планую залишатися активним автором Hive, бо я вірю у цей майданчик, мені подобається писати і отримувати за це винагороду. Мене особисто це дуже сильно стимулює і я переконаний, що коли людина може отримати з чогось прибуток, то вона може змінити світ. Он Ілон Маск ракети запускає, а SpaceX – це ж приватна компанія, створена для отримання прибутку. Я переконаний, що ми освоїмо космічний простір, щоб почати видобувати корисні копалини на Місяці та в поясі астероїдів, це єдине, що може стимулювати науково-технічний прогрес в цьому напрямку.

Свій пост я хочу завершити прислів’ям: «Людина планує, а Бог керує», тому не намагайтеся все спланувати, це неможливо. Просто радійте кожному дню і будьте щасливими!

shady 08.jpg

Sort:  

Підписуюсь під кожним словом і планом. 😚

Класний пост, який по-справжньому розкриває автора.
Добре, що усі люди різні, в усіх різні плани, бажання та мрії.
Із цієї різноманітності внутрішніх світів і складаються цікаві спільноти.

Бажаю швидше вже добудувати ))

О, дякую, справді хочеться вже закінчити!

Дякуємо

Я звичайно можу і загуглити, але то не цікаво, тому запитаю тут. Хто такий шваґро ?

Це шурин, у нас кажуть шваґер чи швагро.

Зашерив у Twitter -

Аж мурашки по шкірі пробігли, так влучно підійшли до мене Ваші слова!!! О це Ви планку підняли, тепер потрібно на неї рівнятись, а я думав якісь 200-400 слів і вистачить:)

Та я не рахував слів, просто гарно пішло))

 4 years ago  

спасибо за пост!
респект за контент и за обьем!
Зaпинили пост в клмьюнити и репост на Тви!

==

Interview.png

Поддержать инициативу @teamukraine - проголосовать за наш стартап как за делегата!

Дякую, це круто, що у нас сформувалася така спільнота!

 4 years ago  

!BEER
Дякуємо вам що ви є його частиною!

 4 years ago  

!BEER для вас!

Шикарні плани, і гарний виклад! Я, до рнчі, обожнювала в школі писати твори ))

Здається у Вашому клубі нас багато. Коронавірус, не важливо наскільки серйозна ця небезпека, перевернув плани усім...

Вітаю із поповненням у сім'ї і щиро бажаю здійснення усіх планів!

Дякую! Головне, щоб усі були здоровими, а там якось буде))