Тринадцятий щотижневий челендж від @teamukraine - "Токсичні люди"

in Team Ukraine4 years ago (edited)

чудовий мухомор 3.jpg

Черговий, цього разу вже тринадцятий (що символічно, враховуючи тему челенджу) щотижневий челендж від @teamukraine, який проводиться під загадковим для мене тегом #fkoxicppl 😉, піднімає цікаву та гостру тему "токсичних"людей. То хто ж такі ці токсичні люди?

Я вирішив погуглити просто слово "токсичний" для початку. Першим у пошуку (хто б сумнівався) викинуло визначення терміну "токсичність" у Вікіпедії. То ж що пише у найпопулярнішій онлайн-енциклопедії про токсичність?

Токсичність — властивість деяких хімічних елементів, сполук і біогенних речовин згубно впливати на живі організми (рослини, тварини, гриби, мікроорганізми) і здоров'я людей (бензопірен, важкі метали, кислотні сполуки, оксиди азоту, сірки).

Ну, ми сьогодні точно не говоритимемо про бензопірен та кислотні сполуки, хіба що кислотні сполуки токсичних людей (я щойно вигадав цей термін чи словосполучення, проте я ще не знаю, що воно означатиме 😄).

Другим пунктом у списку результатів, які мені видав пошуковик, стала стаття про токсини, у тій же Вікіпедії, її пропускаємо. А третім результатом є (о диво!) тест "Чи є у вашому оточенні токсичні люди?"

Я чесно поставив галочки у простенькому тесті з десяти питань з двома варіантами відповідей на кожне: "Такого зі мною не трапляється" та "Буває" 🤣, проте тест наприкінці нічого мені не видав, а я чекав, що зроблю якийсь красивий скріншот з надписом: "Вітаю, у вашому житті немає токсичних людей". Бо судячи, що я завжди вибирав перший варіант, так би було, якби тест викидував якусь таку табличку.

І так, я схиляюся, до думки, що в моєму житті немає зараз токсичних людей. Неприємні є, а таких, які б отруювали моє існування, вже немає. Колись були, але вони якось відпали, залишилися справді потрібні мені люди. Я одружений, в мене двоє дітей. Турбота та любов до своєї сім'ї займають основне місце в моїй гамі емоцій, вони ж дають мені захист від можливої токсичності окремих не надто доброзичливих людей.

P7051774.JPG

Але, судячи з результатів пошукової вибірки, де за ключовим запитом "токсичний", третім у списку вистрибнув тест на визначення токсичних людей, нехай і дуже примітивний та явно недосконалий, ця проблема актуальна для тисяч людей в Україні. Чесно кажучи, я дещо цим вражений, адже токсичні люди заважають бути нам щасливими. Я навіть не знаю, що з цим робити, я не хочу давати некомпетентних порад, це мабуть царина діяльності психологів. Єдине, що на що я сподіваюся, що це стосується запитів від молодої аудиторії і з часом всі ці токсичні люди зникнуть з їхнього життя, як з мого, і залишаться лише ті, хто справді їм потрібен.

Бажаю всім більше світла у вашому житті і легких стосунків з людьми!

bubles.jpg