Весняний лід

in Team Ukraine3 years ago

генеральське 1.jpg

На початку цього тижня мені довелося побувати біля генеральського озера в Яворові (я пишу "генеральське" малої літери, бо я не певен, що це офіційна назва озера). Вона було ще повністю вкрите льодом, але не міцним зимовим, білого кольору, а весняним, крихким, з голубим відтінком і прожилками. На ньому подекуди виднілися калюжі підталої води.

Такий лід дуже небезпечний і зовсім не міцний. Я знаю це з особистого досвіду, бо колись був провалився під такий от лід навесні, добре що там глибина була маленька, то ж я відштовхнувся від дна. А якби ні? Це могло б завершитись трагічно. То ж на такий лід не варто заходити взагалі. Але, на жаль, цим правилом часто нехтують любителі не зимової риболовлі.

Але виглядало це красиво, нічого не скажеш, шкода, що я мав собою лише мобільний телефон, в мене там не найкраща камера.

генеральське 3.jpg

генеральське 4.jpg

генеральське 5.jpg

генеральське 2.jpg