"The Ritual" movie review. (EN-TR) "The Ritual" film inceleme. (EN-TR)

in Movies & TV Shows3 years ago (edited)

Hello. I'm not writing reviews of movies I've watched for over 3 months. In this 3-month period, my university exams had started and ended. Then my lessons started again. I had to take more courses this semester because I had failed a few courses in the past semester. I have about 12 lessons this semester and I have to prepare long assignments for all lessons. I mean, my university life is so complicated and difficult that I really can't spare time for Hive.

Merhaba. Yaklaşık 3 aydan fazla bir süredir izlediğim filmlerin incelemelerini yazmıyorum. Bu 3 aylık süreçte üniversite sınavlarım başlamıştı ve bitti. Daha sonra tekrar derslerim başladı. Geçen dönemlerde birkaç dersten kaldığım için bu dönem daha fazla ders almak zorunda kaldım. Bu dönem yaklaşık 12 tane ders görüyorum ve bütün dersler için de uzun uzun ödevler hazırlamak zorundayım. Yani üniversite hayatım o kadar karmaşık ve zor ki Hive' a gerçekten zaman ayıramıyorum.

Last summer we used to watch movies with my cousins ​​all the time, and I would write an analysis of all the movies we watched. But the number of movies I watched decreased because of the university. Last summer, we used to watch more than five movies a week. Nowadays, I watch at most two movies a week. And so many films have accumulated that while I was thinking about which one to start with, I thought of The Ritual movie that I watched while eating mushroom eggs the other day. Of course, I wouldn't recommend that you catch some scenes of this movie while eating...

Geçen yaz kuzenlerimle beraber sürekli film izlerdik ve ben de izlediğimiz bütün filmlerin analizini yazardım. Ama üniversite yüzünden izlediğim filmlerin sayısı da azaldı. Geçen yaz haftada beşten fala film izlerdik. Bu aralar haftada en fazla iki film izliyorum. Ve o kadar çok film birikti ki hangisinden başlasam diye düşünürken geçen gün mantarlı yumurta yerken izlediğim The Ritual filmi geldi aklıma. Tabii bu filmin bazı sahnelerine yemek yerken yakalanmanızı pek tavsiye etmem...

After a long introduction, I want to start slowly. If you look at my blog, I shared the analysis of the latest "Annihilation" movie. I still recommend this movie because it is a beautiful and different movie. Also, if you like spy and intelligence genre movies and are looking for a funny movie at the same time, you can check out the movie "Spy". I also wrote the review of this movie. In fact, I think it makes more sense to say my articles are not reviews, but comments with Spoilers.

Uzun bir giriş yazısından sonra yavaş yavaş başlamak istiyorum. Bloguma bakarsanız en son "Annihilation" filminin analizini paylaşmıştım. Hala bu filmi öneriyorum çünkü çok güzel ve farklı bir film. Ayrıca ajanlık ve istihbarat türü filmleri seviyorsanız ve aynı zamanda komik bir film arıyorsanız "Spy" filmine de bakabilirsiniz. Bu filmin de incelemesini yazdım. Aslında benim yazılarım inceleme değil de Spoiler içeren yorum demek daha mantıklı bence.

The movie I recommend today: The Ritual
I can say that this movie is a good movie. The only problem is the movie isn't progressing. Anyway, I don't want to write the review at the beginning of the article. I will criticize towards the end of the article. By the way, I want to point out: I usually interpret movies according to my own style, so they may contain SPOILERS. Those who read my film analysis that I wrote last summer already know my style. Honestly, I don't think many people read it. But Damla said I was reading the other day. Let's see if he will read this time. 😂

Bugün önerdiğim film: The Ritual
Bu film güzel bir film diyebilirim. Tek sorun, film ilerlemiyor. Neyse eleştiriyi yazının başında yazmak istemiyorum. Yazının sonlarına doğru eleştiri yapacağım. Bu arada şunu belirtmek istiyorum: Ben genelde filmleri kendi tarzıma göre yorumlarım bu yüzden SPOİLER içerebilir. Zaten geçen yaz yazdığım film analizlerimi okuyanlar benim tarzımı bilir. Doğrusu pek kimsenin okuduğunu düşünmüyorum. Ama Damla geçen gün okuyorum demişti. Bakalım bu sefer okuyacak mı. 😂

There are 4 main characters in the movie. Hutch, Luke, Phill and Dom. I know Luke (Rafe Spall) from the "Jurassic World" movie series. I think he's a really good player. Actually, there is another main character; Robert. But something happens to Robert early in the movie. I don't want to say that. Because some people do not want to read SPOILERS while the movie is being told. So it really makes sense when you think about it. But ultimately you watch the movie and it ends. Think of it this way: You might never have seen this movie...

Filmde 4 tane baş karakter var. Hutch, Luke, Phill ve Dom. Luke (Rafe Spall) adlı oyuncuyu "Jurassic World" film serisinden tanıyorum. Bence gerçekten iyi bir oyuncu. Aslında başka bir baş karakter de var; Robert. Ama Robert' a filmin başlarında bir şeyler oluyor. Onu söylemek istemiyorum. Çünkü bazı insanlar film anlatılırken SPOİLER okumak istemiyor. Yani aslında düşününce bu gerçekten mantıklı. Ama sonuçta filmi izliyorsun ve bitiyor. Şöyle düşün: Bu filmi hiç görmeyebilirdin de...

Early in the movie, Hutch, Luke, Phill, Dom and Robert sit in a Bar and talk about where to go on vacation. This is one of my favorite dialogues. I would also love to have this conversation with a few close friends sitting in a Cafe or on a beach. But all of my best friends are in different places. Right now there is only one @princeofneyhive close to me in distance.

Filmin başlarında Hutch, Luke, Phill, Dom ve Robert bir Bar' da oturuyorlar ve nereye tatile gidecekleri hakkında konuşuyorlar. Bu benim en sevdiğim diyaloglardan biri. Ben de birkaç yakın arkadaşımla bir Cafe' de ya da bir sahilde otururken bu konuşmayı yapmayı çok isterdim. Ama en yakın arkadaşlarımın hepsi farklı farklı yerlerde. Şuan mesafe olarak bana yakın olan bir tek @princeofneyhive var.

These five friends I mentioned chose a place between Norway and Sweden after a long conversation. This place we mentioned is usually visited in summer. After this long conversation, five friends leave the bar and head home. On the way, Luke and Robert want to go to a grocery store and drink alcohol. But there is a problem in the market that they could never imagine. Actually, I would like to say what this problem is, but I will not. A little bit of curiosity. : D By the way, if you have a sensitive stomach, don't be caught eating this scene. But if you have a stomach like me, it wouldn't be a problem if you were caught eating. So I am a person who watches bloody horror movies while eating noodles. I do not feel very sick.

Bahsettiğim bu beş arkadaş uzun bir konuşmadan sonra Norveç ile İsveç arasında bir yer seçtiler. Bahsetttiğimiz bu yere genelde yaz mevsiminde gidiliyormuş. Bu uzun konuşmadan sonra beş arkadaş bardan çıkıp eve doğru yola çıkıyorlar. Yolda giderken Luke ve Robert bir markete girip alkol almak istiyorlar. Ama markette hiç tahmin edemeyecekleri bir sorun çıkıyor. Aslında bu sorunun ne olduğunu söylemek isterdim ama söylemeyeceğim. Biraz da merak edin. :D Bu arada eğer hassas bir mideniz varsa bu sahneye sakın yemek yerken yakalanmayın. Ama eğer benim gibi bir mideniz varsa yemek yerken yakalansanız bir sorun olmaz. Yani kanlı korku filmlerini noodle yerken izleyen bir insanım ben. Pek midem bulanmıyor.

After Robert and Luke's trouble, Luke finds himself in a tent. So the time goes to six months in the movie. This is how your time has passed, it makes us curious. The 5 friends I mentioned are now going to the place they mentioned between Norway and Sweden as 4 friends. Let's call it a camp, not a holiday. The four friends are going camping there. The place where they go camping is a desolate mountain and a forest full of tall trees. So when one comes to the camp, one can predict that bad and terrible things will happen.

Robert ve Luke' un yaşadığı sorundan sonra, Luke kendisini bir çadırda buluyor. Yani filmde zaman altı ay sonrasına gidiyor. İşte zamanın böyle geçip gitmeis bizi meraklandırıyor. Bahsettiğim 5 arkadaş, artık 4 arkadaş olarak Norveç ve İsveç' in arasında bahsettikleri yere gidiyorlar. Buna tatil değil de kamp diyelim. Dört arkadaş oraya kamp yapmaya gidiyorlar. Kamp yapmaya gittikleri yer ıssız bir dağ ve uzun ağaçlarla dolu bir orman. Yani insan buraya kampa geldiğinde zaten kötü ve korkunç şeyler olacağını tahmin edebiliyor.

After the four friends start camping, they start to experience strange events. If you watch the trailer of the movie, you can understand that it is a movie about a supernatural creature. The four friends I mentioned are forced to enter the forest after they have camped in a place without trees. And when they enter the forest, they see a deer hanging in a strange way between several trees with its intestines hanging out. And the biggest problem is that this deer's blood is still flowing. When I saw this scene, I guessed it wasn't human work. So how can a few humans raise a huge deer onto a tree?

Dört arkadaş kampa başladıktan sonra garip olaylar yaşamaya başlıyorlar. Filmin fragmanını izlerseniz doğaüstü yaratık ile ilgili bir film olduğunu anlayabilirsiniz. Bahsettiğim dört arkadaş ağaç olmayan yerde kamp yaptıktan sonra bir şekilde ormana girmek zorunda kalıyorlar. Ve ormana girdiklerinde birkaç tane ağacın arasına garip bir şekilde asılmış ve bağırsakları dışarı sarkmış bir geyik görüyorlar. Ve en büyük sorun şu ki bu geyiğin kanı hala akıyor. Ben bu sahneyi gördüğümde insan işi olmadığını tahmin ettim. Yani kocaman bir geyiği birkaç tane insan nasıl ağacın üstüne çıkarabilir ki?

This movie is a moderately good Netflix movie as usual. But I think the movie does not contain tension in general. So it's actually this kind of thriller and horror movie. But I don't think this movie contains much tension. So watching after a part of the movie can be a bit boring. Of course these are my thoughts.

Thank you for reading my post! 😊

Bu film Netflix' in her zamanki gibi orta derecede güzel bir filmi. Ama film genel olarak gerilim içermiyor bence. Yani aslında bu bir tür gerilim ve korku filmi. Ama ben bu filmin pek gerilim içermediğini düşünüyorum. Yani filmin bir kısmından sonra izlemek biraz sıkıcı olabilir. Tabii ki bunlar benim düşüncelerim.

Gönderimi okuduğunuz için teşekkür ederim. 😊

Sort:  

Gönderini okuduğumuzu nerden çıkardın?????

Ahahahahah nasıl yani sen okumadın mı? 😂🕵️‍♂️

Hatim etmediğimi kanıtlayabilir misin????

Tabii ki de okuduğun bir postu 3 öğün tekrar okuyorsun canım. Benim postlarımı yani :D

Evet sözlü yaparsın diye çok korkuyorummmm

Bir sonraki buluşmada sözlü yapacam. Ona göre hazırlan gel 😂🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️

Bu arkadaşlık su an son buldu. Tam da burada 😂😂.

I'll be verbal on the next date. Get ready for him?

Unless the translation is wrong, who's the man you are going to date? 🤔😆😅

Of course, you're rereading 3 meals of a piece of skin you've been reading, dear. My pelts.

I really think there is a problem with the translation. 🤔

No translation is also ok. There is a problem with @princeofbeyhive 's speeches. By 3 meals, he means reading 3 times a day.

What does the "piece of skin" on the translation result mean? 🤔

What, you didn't read it?

You also use the detective icon I often use. 🤔

Yes you often use it. 🤗😁
I wondered if he read the post I wrote. b

Okuyacak tabii 😀 Etiketlemeden isim yazmak da iyiymiş. Ben de yapacağım bunu 😂

Evet gerçekten de yemek yerken izleyecek türden bir film olmamış. Hele bir de mantarlı yumurta .. eyvah. Noodle yine bi nebze idare eder 🙂

Güzel bir inceleme yazısı olmuş. Anladığım kadarıyla fazla beklentiye girilmeden izlenmesi gereken filmlerden biri. Böylesi daha iyi belki de, beklentileri yüksek tutunca hayal kırıklığına uğrama ihtimali var. "Acelesi yok, ama izlenebilir" listesine aldım.

Okuyacağından emindim. Okuduğun için çok teşekkür ederim. 😊

Evet bu filmi izlerken fazla beklentiye girmemek gerek çünkü film akmıyor. Ben büyüdüğüm için mi bilmiyorum ama hiçbir film eskisi gibi değil gerçekten.

Büyümek nedenlerden biri olabilir. Büyüdükçe izlediklerimize beynimizin verdiği tepki değişiyor. Örneğin 15 yaşında birinin bir korku filmine verdiği tepki ile 22 yaşında birinin verdiği tepki aynı olmayacaktır. Çünkü korkularımız da değişiyor. Zaten çoğu korku filmi de 15-20 yaş kitlesine hitap ediyor 🙂

Diğer taraftan psikolojimiz de izlediklerimizden keyif alabilmemiz açısından önemli diye düşünüyorum. Belki de o anda korku filmi yanlış tercihtir. Belki kafamız sorunlarımızla çok fazla meşguldür ve daha bir ilham verici, motive edici şeyler izlemeye ihtiyacımız vardır...

Aslında İlhan verici motive edici filmler arıyorum. Bildiğin varsa önerirsen sevinirim.

Ve evet tamamıyla haklısın 15-20 yaş arası izlediğim filmlerin tadını şuan başka filmlerden alamıyorum.
Diğer bir nedeni de tüketmiş olmamız olabilir.

Ben genelde "Akıl oyunları", "Her şeyin teorisi" tarz gerçek hayattan uyarlanan filmleri motive edici buluyorum. Bazen de Marvel, Dc comics filmlerini 😀

Bu kategorideki filmlerin çoğu güzel, izlemediklerin vardır mutlaka: https://www.netflix.com/tr/browse/genre/10619

Seni kim demotive ediyor ya. Gördüğüm kadarıyla @princeofbeyhive pozitif biri, güzel de yemek yapıyor. Çevrende negatif birileri varsa kurtul onlardan hemen, hayatını yaşa 😀

Ay kendi negatif. Tüm enerjiyi çekiyor bir anda. İçinde barındırdığı 90'lık dededen kurtaramıyorum bir türlü 😂.

😀

düzelir düzelir.. normalde iyi gidiyordu. ama son dönemlerde birkaç karamsar buzz gördüm ben de. yalnız bırakmamak lazım. siz birbirinize uzak mı oturuyorsunuz?
!ENGAGE 50

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Çok güzel fikir. Attığın sitenin linkini kaydettim teşekkür ederim. İyi ki sordum ki söyledin.
evet @princeofbeyhive fazlasıyla pozitif. Onunla iyi ki arkadaşız.
Demotive edenlerin hepsini attım zaten de. Bazen ne yaparsan yap moralin bozuluyor. Koşullar gerçekten çok zorlayıcı oluyor çünkü.

Pozitif olduğumu düşünmüyorum. Ama bir şeylere de oturup üzülemem valla. Daha 20 yaşındayım ve kendimi paralamam için çok erken bir yaş ahahaha.

!ENGAGE 50

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Actually, I'm looking for inspirational movies. If you know anything, I'd appreciate it.

And, yes, you're absolutely right. I can't taste the movies I've seen between the ages of 15-20 and 20 right now.

Another reason could be that we've exhausted it.

I don't know if there is a problem with the translation, but you can't "taste" movies. 🤔

So we are talking about good movies. I think the old movies were better. I mean, movies from 5 years ago.

I don't know why you add the word "so" in the beginning. 🤔 Its synonyms are "therefore", "thus", and "hence", which are words used to conclude something. 🤓

I was sure you'd read it. Thank you so much for reading.

Yeah, well, you shouldn't expect too much when you watch this movie, because it doesn't. I don't know if it's because I grew up, but no movie is really the same.

That is right. I miss the old times very much. Everything.

I don't think you miss "everything". 🤔 Everyone has bad memories from the past. 🧘‍♂️

@chrisrice

Yes of course I also have bad memories like everyone else. But compared to the present, it used to be much better. Think about it, things get worse as time passes ...

That still means you have to change your "everything" word to "almost everything". 🤨😁

There has already been too much ENGAGE today.