Sort:  

Para temalı şiir yazsak nasıl tepki verir merak ettim. :))

Şiiri yazarsan anlarız. Geldiyse beğenmiştir. Diğer türlü gelmiyor :(

Haftasonu edebiyat tarafına geçelim o zaman. :)

İkinizi birarada yakalayamadım gitti zaten. Biri gelince diğeri kayboluyor.Kendi aranızda anlaşma mı yaptınız ne 😀

O da bu dertten şikayetçi, biliyor musun? :)) Geçenlerde bana aynen dediğin bu cümleyi kurdu. :))

:)) aynı şeyi yazmıştım @sahinadm'e geçen gün

Bak şimdi de @damla kayboldu. :))

yoo hadi seni bekliyoruz:)
seni seçtik pikachu:D
(bi önceki menşın, başlama sırası sende:)

konuşmalarınıza kulak misafiri oldum :)
hadi bir şey yapalım, içimizden biri bir hikâye uydursun devamını da birimizi menşınlayarak yazmasını istesin:)
@damla @tugbabeauty @sahindm nasıl fikir 🙋‍♀️

Bence güzel. Sen başla istersen o zaman 😀

şu an öyle bi ortamdayım ki bu yorumları zor yazıyorum umarım düzgün cümle kurabilmişimdir:))

hadi bir post başlatın ben de yorumlarda şey yapiiim 💁‍♀️

@sahinadm başlasın o zaman

seni görünce kayboldu